dinsdag 30 juli 2019

Cv ketel verplaatsen naar zolder

Ik ben een vrouw (generalisatie ) en heb zelfs grofweg geen . Ben toe aan nieuwe cv ketel , mag deze nog in keuken? Meer resultaten van forum. Verplaatsen CV-ketel van keuken naar zolder en alle aansluitingen a. Gedetailleerde omschrijving: De CV - ketel (Intergas compact HR) hangt in de keuken en moet worden verplaatst naar zolder.

Vanuit de meterkast lopen twee gasleidingen, een door het trappenhuis naar de keuken en een onder de vloer van de woonkamer door naar de tegenoverliggende hoek van de . Uiteraard bent u benieuwd naar de werking van centrale verwarming, de kosten voor het aanleggen, de hoeveelheid werk, hoe lang. Verwarmingsketel verplaatsen. Het betreft de demontering en verhuis van een CV ketel op mazout van een woning in Lichtaart naar Tielen.


In de woning in Tielen zou de oude ketel tevens gedemonteerd dienen te worden en vervangen door de andere ketel. De mazoutbrander die verhuisd moet worden is van het merk . In ons nieuwe huis staat de ketel op zolder.

Is het mogelijk om de ketel te verplaatsen naar de andere kant in die ruimte? Houd er rekening mee dat dit aardig wat werk met zich mee kan brengen om het leidingwerk om te leggen, Cv leidingen, gas, (bij hr) afvoer, bij combi koud en warm water en een . De afstand van de verdeler tot ketel is 18m waarvan 12m buiten door de grond moet. Iemand een idee of dit überhaupt mogelijk is.


We kunnen de ketel juist boven de berging en badkamer plaatsen ( zolder ) of onder de badkamer en berging (kelder). Zolder kan dan gewoon een muurdoorvoer naar buiten, in kelder zal ik eerst naar boven moeten komen met de uitlaat. Nadeel CV staat 15m pannelen, lange dure slange nodig.


Verreweg de belangrijkste reden om een cv - ketel te verplaatsen is dat de originele plek op een of andere manier storend en onhandig is. Nieuwe ontwikkelingen kunnen er ook toe leiden dat een nog goed functionerende ketel bijvoorbeeld naar de zolder moet, omdat het daar eenvoudiger aan te sluiten is . Nu is het zo dat de woningbouwvereniging de cv ketel op zolder plaatsen. De wasmachine-aansluiting zit op dit moment in de badkamer en ik wil de wasmachine verplaatsen naar de zolder.


Ik heb onlangs een huis gekocht. Op de zolder is al een kraan en vuilwaterafvoer aanwezig t. Ik zit nu met de volgende vragen: Wat is er precies nodig om de wasmachine op . Nu heb ik hier toch veel problemen mee dat de afvoer rookkanaal te langs is.

Op zolder slaan de vochtplekken op de muren. Op de derde foto hangt de CV ketel nog op zolder en een uurtje later is deze verdwenen smile. Ik had nog twee pannen gevonden, zodat ook de doorvoer verplaatst kon worden. Ik wil een aansluiting voor mijn wasmachine op zolder , maar hoe pak ik dit aan? Kan je dit makkelijk zelf doen, zo ja wat heb je ervoor nodig en waar moet je opletten?


Verleggen benodigde leidingen via ruimte achter knieschot (over de vloer) naar nieuwe positie CV. Relatief rechtoe-rechtaan verplaatsing, maar voor goede prijsgave hieronder de specificaties van de uitvoering (globaal tbv prijsstelling). Naar aanleiding van positieve berichten over Dhr.


Groot heb ik hem een offerte laten maken voor het vervangen en verplaatsen van mijn jaar oude VR- ketel. Dit was geen makkelijke klus aangezien hij er heel wat uren in . Formaat van aanbieding, Totaalprijs. Materiaal geleverd door, In overleg. Uitgebreide beschrijving, Graag de cv ketel van de keuken naar de zolder verplaatsen.


Maastricht, graag de cv ketel van de keuken naar de zolder verplaatsen. Apeldoorn, in mijn woning (begane grond) wil ik de plaatsen van de radiatoren verplaatsen. De leidingen liggen er, alleen de radiatoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts