woensdag 23 januari 2019

Toon sensor plaatsen

Stappenplan sensorhouders en fixatiestickers bevestigen. Stap 4: Plaatsen van de sensoren. Pak de juiste sensor : - de sensor met het gele bliksemschicht als symbool is voor de elektriciteitsmeter.


Uw oude meteradapter heeft een draadloze koppeling met Toon. Sluit eerst de nieuwe meteradapter weer aan op de kabels van de elektra- en gasmeter.

Let op dat de sensoren van de elektra- en gasmeter op de juiste punten. Toon is de innovatieve thermostaat van Eneco. Wat komt er allemaal kijken bij de installatie van Toon. Maak de kabel los van de sensor. Klik de sensor uit de plastic sensorhouder.


Komt het verbruik nog niet door? Stroom draaischijfmeter. Als je zeker weet dat de sensorhouder goed zit, dan .

Je kunt de sensoren van Toon gemakkelijk uit de doorzichtige plastic houder halen. Nadat je de sensor uit de houder hebt gehaal kun je de meterstand aflezen. Ik had eigenlijk verwacht dat de toon overal wel mee overweg kon, maar helaas.


Zou mijn netbeheerder een spiegeltje kunnen plaatsen op de laatste meter bijvoorbeeld? En nee ik heb geen zin om andere sensoren aan te . Meer resultaten van gathering. De betekenis van deze symbolen staat hieronder uitgelegd. Let op: op de metersensoren staan geen symbolen, omdat deze daarvoor . De Fibaro Rook Sensor is een universele optische Z-Wave rook detector.


Sinds twee weken ben ik in bezit van de Toon van Eneco. De installatie is door Eneco zelf uitgevoerd en ik heb mijn oude standaard Honeywell thermostaat vervangen. Installatie De installatie was binnen minuten rond. De monteur was ongeveer minuten kwijt aan het plaatsen van een kastje bij mijn CV ( Intergas) en . Heb van mijn buurman een complete Toon (van Eneco) gekregen, omdat hij terug wilde naar zijn oude thermostaat. Ikzelf ben geen klant bij Eneco.


Met het installeren heb ik geen probleem.

Het enige wat ik me afvraag is: waar precies plaats ik de twee sensoren in de meterkast. In een filmpje van jullie . Goedenavon Wij hebben hier thuis Toon hangen, alleen sinds maanden is onze meter adapter kapot(lampjes branden ook niet meer). Het probleem is echter dat wij. Bij het plaatsen van de slimme meter door Stedin is mij niet verteld dat de Toon niet meer zou werken. Niet in de begeleidende brief, . Mijn vraag was in welke slang je een externe koelvloeistof sensor moet zetten?


Ik zelf dacht ik de bovenste slang en dan zo dicht mogelijk naar de thermostaat toe ? Of maakt het niet uit waar die zit zolang die maar in de bovenste slang zit? Toon slimme thermostaat meet geen juiste temperatuur in de kamer. Wat voor elke thermostaat geldt is dat de gemeten temperatuur afhankelijk is waar de sensor die de temperatuur meet zich bevindt. Zit de sensor in de thermostaat dan meet de thermostaat dus de temperatuur vlak bij het apparaat.


Houd de achterkant van de telefoon tegen de sensor om die te. Als je interesse heb heb ik er nog wel een te koop (ik gebruikte een suunto, maar ben overgestapt op een garmin) euro incl verzenden mag je m hebben. Pb maar als je interesse hebt.


Dus de exclusief heeft het inderdaad standaard. Even los van of ik wel of geen sensoren wil plaatsen ben ik wel benieuwd of de ontvanger mogelijk al standaard op de Czit in de BSI? We zetten de spelregels voor het plaatsen van een beoordeling graag voor u op een rij. Medewerkers van Eneco mogen zelf geen beoordelingen plaatsen.


Gebeld met Eneco, zou waar schijnlijk aan plaatsing sensor liggen op de gasmeter, onzin want daarvoor deed de Toon gewoon normaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts