dinsdag 9 april 2019

Stedin slimme meter afspraak verplaatsen

Wijzig of bevestig hier uw afspraak met onze monteur. Zijn hier kosten aan verbonden? Hoe is dit op te lossen?


Waarom is de slimme meter in de toekomst de enige mogelijkheid om gebruik te maken . Afspraak plaatsen slimme meter (s).

U heeft van ons een afspraakbrief gekregen. Daarin staan de datum en tijd dat onze monteur langskomt om de slimme meter te plaatsen. Kunt u niet op dit tijdstip? Hieronder kunt u de afspraak verzetten. Lees meer over de slimme meter.


Meestal duren de werkzaamheden maximaal één uur. Het kan voorkomen dat de monteur langer aan het werk is dan het geplande tijdsblok.

Heeft u een afspraak voor de slimme meter ? Voordat de Stedin -monteur de slimme meter installeert, vindt hij een. Het wisselen tussen dag- en nachttarief met een oude meter verdwijnt. Dan komen wij binnenkort langs om uw meters te wisselen.


De slimme meter heeft dit toonfrequent signaal niet nodig om dit . Vragen van onze particuliere klanten. U wilt een energie-aansluiting in uw woning verzwaren, verlichten, verplaatsen of verwijderen. Doorloop het stappenplan van Stedin. U krijgt een telefoontje of e- mail voor een definitieve afspraak voor het uitvoeren van de werkzaamheden.


Wanneer de werkzaamheden plaatsvinden, hangt van veel factoren af. Ik ontving van Stedin een brief met een datum waarop een monteur de meters komt vervangen. Ik wil de door u geplande afspraak om mijn gasmeter te vervangen verplaatsen , maar uw website (herplannen) werkt niet.


Meerdere mensen hebben dit probleem . Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon. Ofwel de website werkt helemaal niet.

Stedin plant structureel te veel afspraken in, zodat de monteurs niet al hun afspraken na kunnen komen. In de dossiers is terug te lezen dat de afspraak verplaatst is naar vrijdag 5-om 14. Ik heb STEDIN net Beheer meer dan vijf keer aangegeven dat ik die slimme meter niet wil hebben. En ik kreeg ook twee keer toe een. Ik wil de afspraak graag voor u verplaatsen , echter heb ik op dit moment nog geen beschikbaarheid voor in het nieuwe jaar.


Met alle informatie en discussies over de slimme meter hadden wij besloten dat wij geen slimme meter wilden hebben. Kort voor onze vakantie kregen wij nu ook een brief van Stedin met bevestiging afspraak voor plaatsing van een slimme meter. De datum was al geplan juli, en of we thuis wilden zijn. Beste Kevin, Dat klopt van die brief. De brief is alleen een eenzijdige afspraak die je dan zelf moet verzetten.


Als ze al iets weten dan is dat eenzijdige info van de overheid en . Rotterdam Zuid-Holland Utrecht. Slimme Meter werkzaamheden. Ik kan niet aanwezig zijn op de afspraak.


Kan ik de afspraak verzetten? Verzet de afspraak gemakkelijk online. Er is bij het verzetten van een afspraak onderscheid tussen de netbeheerders Enexis en Liander. Houd de werkopdrachtcode bij de hand. Klik hier voor het verzetten . Vanmorgen kwam er een monteur langs van Stedin om een “ slimme ” meter te installeren.


Ik had deze aangevraagd omdat ik mijn. Ik kon die dag niet en het verzetten van de afspraak werkte prima, digitaal en veel mogelijkheden en ook mooie blokken van uur. Niet zoals andere bedrijven soms doen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts