maandag 7 oktober 2019

Ventilator met timer blijft draaien

Ook zou het fijn zijn als de inbouwventilator ongeveer minuten door blijft draaien na het douchen. Dit zal vocht overlast voorkomen. De badkamer ventilator met timer optie word aangesloten met kabels. Hoi, We hebben vandaag een probleem met onze ventilator (met timer ) Het is deze ventilator.


Ik heb de schakelaar bekeken maar deze is nog steeds goed bedraad.

Hij blijft maar draaien. Ik heb net de ventilator eraf gehaald en deze zat vol met . Nieuwe badkamerventilator draait continu! Ik heb zo een ventilator met timer functie gekocht en een proefopstelling gemaakt.


Helaas blijft deze draaien. Nochtans ben ik zeker dat de bedrading goed is. Ik heb wel geen lamp terwijl die wel op het schema staat.

Ook spreekt men constant van de lichtschakelaar terwijl ik een aparte schakelaar wens. We hebben pas een nieuwe ventilator met vochtsensor (sensys) in de badkamer opgehangen, mooi ding, maar ik wordt er gek van. Hoe we hem ook instellen hij blijft echt dagen achter elkaar non stop draaien.


Dus de vochtsensor (die in de pijp weggestopt zit?) lijkt niet te werken. Verder valt het mij op dat . Als je hem aansluit op twee draden zal de timer niet werken en zal de ventilator constant draaien. Je moet dan de gele draad met de oranje draad met elkaar verbinden en aansluiten op de fase (bruine draad in de huisinstallatie) en de zwarte op de nul (blauwe draad in de huisinstallatie).


Door ons klimaat kan het voorkomen dat in vochtige periodes de ventilator (heel) lang blijft draaien , indien dit niet gewenst is kunt u beter kiezen voor het een model zonder vochtsensor (dit geldt voor alle vochtsensor modellen, van alle merken). Design badkamerventilator 125mm met verwisselbare fronts kunststof, RVS . Hallo, Ik wil graag een ventilator op het toilet die opspringt (en met de timer even blijft draaien ) wanneer ik na het toiletbezoek het licht uitschakel. Geschreven door Oscar in de rubriek: Badkamer. Wilt u weten hoe u een badkamerventilator kunt monteren?


Dan zou deze video u kunnen helpen! Ik wilde er één met timer , naloop en vochtsensor omdat ik dan het idee had het beste van alle werelden te hebben. In mijn perfecte wereldje.


Brandt het licht echter langer dan minuut dan gaat de ventilator draaien op een laag toerental en blijft een half uurtje nadraaien op dat lage toerental.

Is die zwarte wel geschakel want als hij nu blijft draaien ook na uitzetten zou betekenen dat het een gewone fasedraad is. Models provided with an electronic humidistat which can be adjusted from to RH (relative humidity) and with a timer , adjustable between and minutes. De Ithodaalderop BTV-ssst ventilatoren zijn bedoeld voor toepassing in een badkamer of toilet.


Badkamer- en Toilet Ventilator wit, met timer en hygrostaat nee ja ja. Technische specificaties. De ingestelde nalooptijd . Om de automatische schakelaars te laten werken, moeten op de ventilator een fasedraad (bruin), een nuldraad (blauw) en een schakeldraad (zwart) van de badkamerlamp aangesloten worden. Dan staat deze dus continu te draaien , wat schiet je dan op met die timer ? Als ik vanuit de gang het licht aandoe, moet de ventilator ook aangaan, met een 15min timer nadat ik het licht uitdoe. Dit kan een standaard ventilator met timer.


De ventilator in mijn badkamer was overleden en ik heb bij de Gamma een nieuwe gescoord. Deze zorgt ervoor dat de fan nog even blijft draaien als het licht is uitgezet. A: Verwijder het frontje van de ventilator en maak voorzichtig de binnenkant schoon met een vochtige doek. V: Hoe verwijder ik het front van de Silent? V: Mijn ventilator blijft erg lang draaien.


A: Controleer de instellingen van de. A: De buisventilator heeft . Met een badkamerventilator wordt de vochtige lucht en waterdamp uit je badkamer weggezogen. Zo voorkom je dat er schimmels ontstaan en dat je spiegels beslaan. Een badkamerventilator met timer kan je zo instellen dat deze gedurende een bepaalde tijd nog blijft draaien.


Daarnaast zijn er ook ventilatoren die . Met behulp van de aan- en uitschakelaar die u aansluit op het lichtnet, schakelt u de ronde design ventilator eenvoudig in of uit. De timer in de ventilator zorgt er namelijk voor dat het apparaat dan nog een ingestelde tijd blijft draaien. Om een ventilator met timer te kunnen aansluiten zijn minimaal drie draden nodig, namelijk een blauwe draa een bruine draad en een zwarte draad (schakeldraad). Door het aansluiten van de zwarte draad registreert . De vochtsensor zorgt ervoor dat .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts