donderdag 20 oktober 2016

Luxstyle opgelicht

Een snorekiller of een maskertje tegen mee-eters. Maar wat als je moet betalen voor een bestelling die je helemaal niet gedaan hebt? Hier heeft ECC heeft ook klachten ook over ontvangen . LuxStyle zou nu ook werken onder de naam Digital Sourcing. Ongevraagde toezending, ongevraagd pakketje, .

Het programma Opgelicht ? Internetshops - Kleding. Op FB zie je een advertentie voor een black killer product voorbij komen. Je gaat naar de site en je kan het product heel goedkoop aanschaffen.


Aan het begin van het bestelproces vul je je gegevens in , maar op een . Ongewenst artikelen luxstyle. Beste heer, mevrouw, Afgelopen vrijdag, december ontving ik een pakketje van Luxstyle. Met hierin blackhead killer peel -off mask en een rekening van €191.

Ik heb dit echter nooit besteld. In september bestelde ik een product bij LuxStyle. Ik betaalde €1en €leverings.


Met miljarden aan inkomen lijkt het me een kleine moeite alles wat beter te regelen. Mijn dochter (12)heeft wat besteld bij Luxstyle , dacht dat het gratis was. Nu staat er geen retouradres op de envelop. Ik kan het dus niet eens terugsturen.


Wel noemen ze gelijk de naam van een incassobureau als er niet op tijd betaald wordt. Ik weet dat het op zich geen probleem . Volg de raad op van het ECC. Er is zelfs een speciale website opgericht over Luxstyle. Deze site is opgericht door mensen die vinden dat ze zijn opgelicht door deze webshop. Als we deze site mogen geloven, kun je de onderstaande opties overwegen om zo van je aankoop af te zien:.


In the feature, consumers . De laatste weken krijgen wij weer meer reacties binnen over de firma Lux Style. Vanuit VraagAlex zijn wij nu op zoek naar mensen die ervaring hebben met deze firma.

Toevallig is het bedrijf waar het overgaat afgelopen dinsdag bij Opgelicht van de npo geweest. Zo angepast dat het begrijpbaar is . Allemaal klachten over Luxstyle. Maar dan dus nog steeds: ik heb per mail bevestiging van luxstyle dat ze mijn abonnement stop hebben gezet per direct maar dus nog steeds mijn vraag: hoe kom ik wettelijk en vast, zonder ooit nog hogere . Ik had eigenlijk mijn gegevens achter gelaten om te kijken wat jullie prijzen waren. Toen ik de prijzen kreeg te zien, kreeg ik ook gelijk een mail met daarbij een factuur van meer dan euro voor een paar maskers.


Ik voelde me opgelicht door jullie! Bent u opgelicht via internet, dan kunt u hiervan online aangifte doen op politie. Ook kunt u controleren of een internetverkoper bij de politie bekend staat als onbetrouwbaar.


Meer informatie over internetoplichting kunt u vinden op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts