dinsdag 10 januari 2017

Dtg kosten vermelding

Vermelding in De Telefoongids, Gouden Gids en op detelefoongids. Je vermelding kun je wijzigen via MijnDTG of via ons . Ik werd zojuist gebeld door iemand van de telefoongids met de vraag of ik mijn standaard vermelding van mijn bedrijf in de telefoongids uit wilde breiden. Volgens de dames en heren van dtg (de Telefoongids) kunnen wij maar beter op hun aanbod van euro 25voor een vermelding in de gids ingaan.


Hierbij wil ik een klacht melden over Telefoongids : DTG probeert haar klanten te dwingen om een netwerkprofiel af te nemen.

Dit netwerkprofiel houdt in dat. Wij hebben hier geen behoefte aan en willen alleen de gidsvermelding en de online vermelding , net als voorgaande jaren. Orderbevestiging plus factuur goudengids. Responservaringen met detelefoongids.


Betalen voor vermelding in telefoongids of bedrijvengids? Want bij een gratis vermelding wél linkjuice en bij een betaalde vermelding geen linkjuice voelt ook niet goed. Het enige wat DTG hier nog zou kunnen doen is geen backlink bij een gratis vermelding.

DTG krijgt de gegevens van uw vermelding via uw telefonie provider aangeleverd. Als u hierover vragen heeft kunt u met uw provider contact opnemen. In de veel gestelde vragen hieronder vind je meer informatie. DTG kan uw particuliere . Hoe kan ik zorgen dat mijn vermelding wordt aangepast?


DTG , voorheen De Telefoongids, transformeert in hoog tempo naar een online marketingdienstverlener. Daarin heeft het bedrijf weinig. Zij moesten niet langer de bedrijfsvermelding zien te verkopen in de telefoongidsen, ook het productportfolio werd stukje bij beetje uitgebreid. Ga je weg bij DTG , dan voorzie ik dat je weer forse kosten moet maken wanneer je de site moet (laten) aanpassen, áls je . Binnen een gratis bedrijfsvermelding vallen de volgende opties: bedrijfsnaam, adresgegevens, telefoonnummer, openingstijden, bedrijfsomschrijving, categorie , parkeergelegenhei social media links en betalingsmogelijkheden.


De huis-aan-huisverspreiding van de papieren Telefoongids moet stoppen, vindt de PvdA. DTG een warm hart toedraagt en de club financieel willen steunen. Ook wil ik alle andere vermeldingen van mij verwijderd hebben uit uw administratie.


Online profiel basis, Gidsprofiel extra, Gidsprofiel Basis, Gidsprofiel basis vermelding particulier Vos H, . Vanwege toenemende online fraude en oplichting zoeken consumenten steeds meer die zekerheid.

De samenwerking tussen Webshop Keurmerk en KiyOh ( onderdeel van DTG ) maakt dat mogelijk. Onderdeel van de samenwerking is dat iedere aangesloten webshop een gratis reviewsysteem krijgt dat . Er is veel meer vraag naar de papieren telefoongids dan wordt verondersteld. Dat zegt uitgever DTG vandaag in een reactie op het bericht dat een Kamermeerderheid is voor het stopzetten van de huis-aan-huis verspreiding.


Volgens DTG wordt de papieren editie maandelijks door miljoen mensen . Bekijk de bedrijfsgegevens, adres en contactinformatie van timmerman DTG - Montage in Wervershoof. Van KvK nummer, BTW nummer, RSIN nummer tot telefoonnummer, website en meer over DTG -Montage. Zo weinig mogelijk tijd en kosten aan besteden. Ik heb eerder slechts een basis ( gratis ) vermelding in de gids gehad.


Om jou tot betaling te dwingen zal DTG zich moeten beroepen op het bestaan van een (telefonische) overeenkomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts