woensdag 30 mei 2018

Geen internet ziggo

Offline door een internet storing? Zo los je het op en internet je weer via Ziggo over wifi of een netwerk kabel. Werkt je internetverbinding niet zoals je het gewend bent? Is je internetverbinding erg.


Geplande onderhoudswerkzaamheden hebben geen invloed op het huidige probleem. Als je een storing hebt met je internetverbinding kan dat heel vervelend zijn.

Gelukkig zijn er veel stappen die je zelf al kunt ondernemen om het op te lossen. Op deze pagina hebben we handige stappenplannen voor je op een rij gezet. Kom je er toch niet uit?


Dan staan we natuurlijk voor je klaar. Hoe te handelen bij een storing? Hier vind je alle informatie. Ook vind je hier actuele informatie over storingen!


Hallo allen, Sinds ongeveer weken is mijn modem omgeruild voor een Connect Box.

Een paar dagen ging dit helemaal goed en was ik blij met het extra bereik wat de wifi mij gaf. Echter na enkele dagen viel het internet regelmatig weg. Contact gehad met de klantenservice en uiteraard geen oplossing . Al dagen slecht of geen internet ! Op de site van ziggo staat niks over een storing, hoe is dat in godsnaam mogelijk als het hier klachten regent? Televisie signaal is niet stabiel. Beeld op alle zenders happert.


Vannacht gesprek met Skype met haar dat plots werd afgebroken: helemaal geen internet. Ook vandaag geen internet maar ook geen storingen in Vlaardingen, aldus Ziggo. Ziggo storing: overzicht van actuele storingen.


Geen zakelijk internet Waalwijk. Nou de storing is al sinds uur vanacht. Rijsbergen en Zundert en Roosendaal hebben geen ziggo zakelijk internet sinds 9;00. Of liever gezegd bagger. Vriendin woonachtig aan de Sperwerlaan te Vlaardingen klaagde eerder schriftelijk over slecht wifi op elk mogelijk in te stellen kanaal: geen reactie!


Apart wifi modem gekocht en er achter geschakeld en normaal wifi. Van binnen ergerde ik me rot, maar die studentjes van de helpdesk kunnen er waarschijnlijk ook niks aan doen.

Dat hoop ik tenminste wel voor ze. Kleuren verklaring: Blauw: Eigen uitspraken. Algemene vragen over jouw Ziggo internetverbinding.


Hallo allemaal, Ik al meerdere topics over onderstaand probleem doorgenomen, maar kan nog niet echt een bevredigend antwoord vinden. Ook Ziggo heeft me niet kunnen helpen. Ik zit met onderstaand probleem, en aangezien jullie geweldig zijn moet dat op te lossen zijn :P Ik heb thuis internet van . In dat geval biedt Ziggo je alvast een uitstekende oplossing!


Hallo, Ik heb sinds vorige week een Connect box van Ziggo op zich een mooi apparaat alleen lukt het mij niet om het internet in te stellen op de TV. Nu steeds meer Nederlanders overwegen om traditionele lineaire tv voor online te wisselen, wordt ook de vraag naar internet -only abonnementen groter. Ziggo biedt dir soort abonnementen niet aan. Dat geldt voor inwoners (in de omgeving) van Borger, Gieten, Gasselte en Zuidlaren.


Volgens Ziggo is het een flinke klus om te repareren. Alle glasvezels moeten een voor een worden gelast. Sinds de overstap van UPC naar Ziggo hebben we een slechte internetverbinding en ook de wifi werkt slecht. Tientallen keren met de klantenservice contact geha maar geen oplossing.


De laatste keer zeiden ze zelfs dat ik dit probleem nog niet eerder heb gemneld. Alles ontkennen en oplossingen die niets helpen, maar . Nederlan en ook qua internet hebben ze circa miljoen klanten. Ziggo is veelvuldig in het nieuws geweest met betrekking tot de slechte.


Lange wachttijden en slechte klantenservice hebben de naam van Ziggo geen goed gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts