donderdag 10 mei 2018

Vaillant turbomag slaat niet aan

Als ik de warmwaterkraan dan aan laat staan en ik zet de schakelaar op de voorzijde van het apparaat uit en na een paar seconden weer aan dan slaat deze vaak weer aan. Guests antwoordt op het onderwerp: Warm water geiser slaat niet aan. Bedankt voor je antwoord! Ik heb een Vaillant : Kan ik zelf hier het memraam van schoonmaken (ik ben zelf heel handig in het oplossen van motorproblemen bij mijn motor ;) dus een geiser lijkt mij een makie.


Gelieve Inloggen om te . Waardeer dit antwoord Misbruik melden.

Het probleem is dat sinds kort de watertemperatuur niet constant warm is, hij wordt koud en dan weer warm. Dit probleem is niet alleen in de douche maar ook bij de andere warm water tappunten. Probleem alleen: hij slaat niet aan. Bij de warmtevraag horen we hem tikken (vonken), maar slaat niet aan. De geiser ( Vaillant ) is redelijk . Meer resultaten van forum.


Dit toestel werkt zonder waakvlam, maar met een elektronische ontsteking. Het pompje begint wel te draaien en levert dus de nodige 5V .

Wanneer we warm water willen slaat hij soms wel, soms niet aan. Kan dit iets te maken hebben met de plaats waar hij staat ? Ik contacteerde reeds de klantendienst van Vaillant , die willen best iemand sturen, kosten voor enkel de verplaatsing : euro. Over de werkuren wilden ze geen uitspraak doen, . Afwassen gaat goe maar douchen niet. Uw gasdoorstroomgeiser alsook alle toebehoren horen niet in het huishoudelijke afval thuis.


Zorg ervoor dat het oude toestel en evt. Hallo, ik heb sinds kort (weer) problemen met mijn geiser. Vorig jaar is het probleem eigenlijk al begonnen, maar dacht dat het opgelost was.


Wij hebben thuis een turbo Vaillant badgeijser. Elke keer als wij warm water. Maar als de geiser niet ouder is dan tweedjaar dan moet u contact opnemen met Valiant of met de loodgieter die de geiser heeft geplaatst,.


Nou loop ik echter al tijden te kwakkelen met dit ding, soms slaat hij niet aan , of moet eerst de hete kraan helemaal volop aan gedraaid worden voordat hij aan slaat , soms valt ie uit. Mijn huisbaas heeft er regelmatig naar gekeken daar ik vaak met lauw water zit (net niet lekker om te douchen) Op het . HANDLEIDING VOOR GEBRUIK EN. Alle schade, die ontstaat door het niet opvolgen van deze handleiding valt niet onder.


Naast deze bedieningshandleiding en installatiehandlei- ding zijn er andere documenten van toepassing.

Voor schade die door het niet naleven van deze hand- leidingen ontstaat, kan Vaillant niet aansprakelijk gesteld worden. Met ttb ( thermische terugslag beveiliging) bij terugstromen van rookgassen slaat de geiser uit als beveiliging. Vaillant automag, exacte type nr niet beken maar ook een douchegeiser incl. Het warme water raakt als het ware niet op, hetgeen bij een boiler wel het geval is. Geisers hebben een tapdrempel, hetgeen betekent dat er een minimum hoeveelheid warm water per minuut getapt moet worden, anders slaat het toestel niet aan.


Wat moet ik doen als de waakvlam uit is en ook niet meer aan wil? Er loopt ook geen gas door het. In de keuken moet mijn oude, open Vaillant geiser vervangen worden door een gesloten Vaillant Turbo Mag 11-2. Gasleidingen zijn al aangelegd maar zullen iets gewijzigd.


Hij heeft moeite met aanslaan. Als ik warm water aan doe, hoor ik de geiser tikken, maar slaat niet aan. En dankzij de slimme elektronica is dit toestel niet alleen zuinig in gebruik, maar ook in stand-by.


De ecoTEC pro is de meest compacte hr-ketel wanneer u kiest voor de oplossing met een ingebouwd expansievat (EXP). Hierdoor kan hij overal worden geplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts