dinsdag 5 februari 2019

Vaillant turbomag geen warm water

Van het ene naar het andere moment slaat hij niet meer aan. S´middags kon ik nog warm water krijgen en een paar uur later slaat hij gewoon niet meer aan. Hij geeft bovendien geen foutmelding.


Tijdens douchen heb ik soms wel 5x koud water hoe kan dat ? Ik heb een geiser gehad die geen warm water meer gaf, er zat vuil in de koppeling van een gasleiding.

Ze dienen om een of meerdere tappunten, bijv. Gevaar door verbrandingen met heet drinkwater. Aan de tappunten voor warm water bestaat bij warmwatertemperaturen van meer dan. C gevaar voor verbranding. Kies een gepaste gewenste temperatuur.


Elke keer als wij warm water willen vanuit de geijser, gaat het lampje rood branden, dus de geijser is uit gegaan, en wij krijgen geen warm water. Als ik boven in de badkamer warm water wil nemen word dit niet echt heet, al staat mijn ketel wel bijna op max.

Nu als je aan de uitgang van de ketel geen heet water hebt, dan zit het probleem daar. Ik ben dit weekend bezig geweest met de vloer aan het uitgraven, niet zo ver van de oude galvaniseerde waterbuizen. Ik wil op korte termijn die buizen weg en Alupex buizen installeren. Geen woorden, maar draden ! Ik denk dat de capaciteit van een dergelijke geiser ook maximaal liter warm water van graden is.


Heb je dit probleem al . De geiser krijgt daardoor niet genoeg vraag naar warm water , waardoor deze uit slaat. Gewoon een simpele douchekop proberen dus. Zo trouwens ook met een waterbesparende perlator (ding wat op een kraan zit om een mooie straal te krijgen).


Ook die werken een geiser tegen. Als ik de warm water kraan gebruikte viel mij het op dat ik de kraan steeds verder moest open draaien voordat de geiser ging branden. Guests antwoordt op het onderwerp: Warm water geiser slaat niet aan.


Bedankt voor je antwoord! Compleet met rookgasafvoer en hangbeugel. Draai ik de waterkraan open, begint de ventilator te draaien maar valt onmiddellijk uit en ik krijg ook geen foutmelding.

Kan het zijn dat de printplaat kapot is? Al een paar keer getest maar helpt niet. Want omdat geen mens hetzelfde is, is ons assortiment breed en gevarieerd.


Er zijn Geisers voor keuken, douche en bad. Daarom kunt u hem veilig in een afgesloten ruimte zoals een kast laten installeren. Het is een compact en gesloten toestel. De douchegeiser heeft een hoog rendement en verbruikt weinig energie.


De nieuwste generatie badverwarmers is nog eenvoudiger in installatie en bediening geworden en heeft een nieuw, modern design gekregen. Met de bekende geyser heeft u een toestel dat constant in warm water kan voorzien, met een bepaald debiet. Met de turboMAG hebt u geen schoorsteen-aansluiting meer nodig. Vaillant is een door en door betrouwbaar en degelijk merk.


Wij helpen u graag persoonlijk verder. Het gebruikt duurzame materialen en loopt voorop in de technologie van warm water en verwarming. Nu ook weer met de Vaillant turboMAG PLUS 11 . De MAG Premium Turbo NL mag alleen in goed geventileerde kleine ruimten, zoals kasten e. De Vaillant geyser mag alleen voor het bereiden van warm water in.


Of u nu een Vaillant Geiser zoekt voor uw boot caravan appartement of eengezinswoning bij Vaillant vindt u zeker het toestel van uw keuze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts