vrijdag 13 oktober 2017

Zelf bbq maken olievat

Maar om goede barbecue te maken hoef je helemaal niet zoveel geld uit te geven. Daar worden sinds jaar en dag olievaten gebruikt als vuurkorf of om naast de gezellige warmtevoorziening gebruikt te worden om een hotdog of iets. Two Men and a shed build a BBQ from an oil drum. Unit om zeer eenvoudig een oliedrum om te bouwen tot bbq.


Heel simpel uw eigen goed regelbare UDS.

Koop of Verkoop olievat op Marktplaats. This Pin was discovered by Marc Spoor. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Mijn wil om een echte BBQ goeroe te worden neemt een beetje ernstige vormen aan.


Ik spit in boeken naar de lekkerste recepten en struin. Een Ugly Drum Smoker zelf maken ? Daar moet je wel een beetje handig voor zijn.

Wil jij een UDS zelf maken ? BBQ - Barbeque - Barbecue maken. Zelf een barbecue maken – doe het zelf inspiratie. Een paar leuke voorbeelden om zelf een barbecue te bouwen.


Ik krijg regelmatig verwarde blikken als ik het heb over mijn UDS. Jazeker, maar niet gewoon een olievat ! De olievat BBQ verzekert u van jaloerse blikken en een geslaagd tuinfeest. Maar misschien heeft u zelf nog wel betere ideeën.


Dit bericht werd geplaatst in Vuurkorfwinkel. Om mee te kunnen doen met KCBS barbecuewedstrijden is het heel handig als je beschikt over een smoker. Wij maken met ons team Beterwordthetniet- bbq gebruik van zogenaamde UDS smokers. UDS staat voor Ugly Drum Smoker, een smoker gemaakt van een oud olievat. En dat maken doe je natuurlijk zelf ! Ik heb een olievat van liter hier wil ik een Ugly Drum Smoker van maken.


Een deksel vat is ook wel te vinden voor euro maar dan zal je er wat werk aan hebben (uitbranden of schuren).

Van kleine compacte rookovens tot zeer professionele rookovens. Als je zelf absoluut geen doe het zelver bent is het wellicht handig om er een te kopen. Een rookton is prima zelf te maken voor relatief weinig geld.


Wat heb je nodig om een rookton zelf te maken ? Heb je een gebruikt vat dan . Zelf iets maken hoeft helemaal niet zo ingewikkeld te zijn. Met een paar stenen die je op elkaar stapelt kom je al een heel eind. Rooster erop en je eigen gemaakte barbecue is klaar. Heel creatief, maar ik raad het niet . Op internet zie ik ook weleens voorbeelden waarbij men een winkelwagentje gebruikt.


Houtskool barbecue BBQ met design. Onze Oil Drum houtskoolbarbecue heeft een scharnierend deksel die perfect geschikt is voor het regelen van de temperatuur tijdens het koken. Barbecues maken van olievaten - dat leek televisieproducent Onno Vos wel een leuke manier om de rustige zomermaanden mee door te komen.


De oprichter van een aantal internetbedrijven had zelf een BarrelQ besteld en vond het wel een leuk ding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts