dinsdag 24 oktober 2017

Mechanische schakelklok gebruiksaanwijzing

In deze video ziet u hoe u op eenvoudige wijze de analoge tijdschakelaar van Legrand instelt. Ik hoop dat dit een hele stomme vraag is, dan is de oplossing namelijk simpel :-d maar ik kom hier niet uit. Behalve onze brutale grijpgrage bezoekers dus. Omdat mijn kamer op de begane grond . Ik wil een tijdschakelaar met pinnetjes gebruiken voor de eerste keer.


Alleen heb ik helaas de beschrijving niet.

Kan iemand me misschien uitleggen hoe dit werkt ? Ik heb er een foto van bijgedaan. CONRAD ELECTRONIC NEDERLAND BV. Nadruk, ook als uittreksel is niet toegestaan.


Druk- en zetfouten voorbehouden. Deze gebruiksaanwijzing. Wijzigingen in de techniek en.


Om een veilige werking van de schakelklok te behouden en zeker te zijn van gebruik zonder gevaar . GEBRUIKSAANWIJZING MECHANISCHE TIJDSCHAKELAAR.

Correct gebruik: Het product beschikt over een stopcontact, dat via een ingebouwde mechnische tijdschakelaar in- en uitgeschakeld kan worden. Waardeer dit antwoord Misbruik melden. Heb bij blokker de mechanische schakelklok voor buiten gekocht. Zou graag gebruiksaanwijzing willen.


Reageer op deze vraag Misbruik melden. Maar dit is dus niet het geval. Kan U mij eventueel een handleiding voor deze tijdschakelklok doormailen, waarvoor nu reeds dank. Elektronische schakelklok.


Installatie-instructies. Minimalistische gebruiksaanwijzing is nog tot daar aan toe, maar apparaat werkt niet. Het voelt heel goedkoop en kwetsbaar aan. Nee,: Ik beveel dit product niet aan. Prijs- kwaliteitverhouding.


Voldoet aan verwachting. Vergelijk klus artikelen van de beste merken, o. Mechanische schakelklok. Automatische schakelklok. Bedienungsanleitung programador automático.

Manual de instrucciones temporizador automático. AUTOMATISCHE SCHAKELKLOK. U steekt de stekker van het apparaat in de schakelklok. ELRO TIJDSCHAKELAAR MECHANISCH.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts