woensdag 25 oktober 2017

Aan uit thermostaat aansluiten

Aansluiten van een kamerthermostaat. Een intelligente thermostaat. Er zijn echter ook ketels waarbij alle thermostaten op dezelfde aansluiting aangesloten worden, vaak moet dan echter in het menu van de ketel enkele instellingen . Op welke klemmen moet ik mijn (nieuwe) thermostaat aansluiten ? Een klem van een cv-ketel is het onderdeel waar je de thermostaatdraden op aansluit zodat je de thermostaat van stroom voorziet.

Bij veel thermostaten in onze. Stap 1: Trek de stekker van de cv-ketel uit het stopcontact. Helaas Arie, hier uit blijkt dat het een ECHTE lus moet zijn op 3-4: dit komt uit de installatie instructie: Aan-uit kamerthermostaat.


Hiervoor dient de nep lus te worden verwijderd. Het maximaal stroomverbruik . Wellicht een raar vraagje maar ik kom er niet uit. Ik heb stadsverwarming en derhalve zitten op alle radiatoren thermostaatkranen gemonteerd.

Omdat ik hem nogal eens vergeet . Nest aansluiten op Vaillant ketel - Duurzame. Nest Thermostaat , geen opentherm, een probleem. Hallo, Ik heb een ketel Junkers hrc ketel cerapur type 42-3ZWB. Ik weet niet juist hoe dat ik deze moet aansluiten op de ketel. Heeft iemand hier ervaring mee?


Ook de voeding van de thermostaat verloopt via dezelfde tweedraads aansluiting. Toepasbaar op alle cv-ketels met een volt thermostaat - aansluiting. De thermostaten zijn batterij gevoed en hebben een potentiaalvrij schakelcontact.


Wordt uw cv-ketel of Honeywell thermostaat niet vermeld? Neem dan contact op met de desbetreffende ketelfabrikant. Watertemperatuurregeling. Regelaars en thermostaten aansluiten. In de onderstaande tabel kun je je type cv ketel opzoeken, in de kolommen er naast staat dan aangegeven welke thermostaat geschikt is voor jouw toestel en op welke aansluiting je hem dient aan te sluiten.


Remeha Celcia of power stealing. De informatie die vanuit de.

Monteer de regelaar in een referentieruimte (over het algemeen. de woonkamer). Sluit de 2-draads 24V - kamerthermostaat. Schakel gedurende de installatie van de thermostaat de netspanning van de cv- ketel uit door de stekker van de cv-ketel uit het stopcontact.


Kantel de thermostaat dicht tot “klik”. Plaats daarna de draairing terug. Mijn woning bestaat uit verdiepingen. Op de eerste is een thermostaat , maar die woonruimte wordt weinig gebruikt.


Intergas Incomfort bassisset met Honeywell Round thermostaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts