maandag 16 oktober 2017

Tijdschakelaar digitaal instellen

Hoe stel ik een tijdschakelaar in op het Compass platform. Ik wil een tijdschakelaar met pinnetjes gebruiken voor de eerste keer. Alleen heb ik helaas de beschrijving niet.


Kan iemand me misschien uitleggen hoe dit werkt ? Download hier gratis uw Digitale tijdschakelklok handleiding.

Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Instellen van plug-in digitale schakelklok No. Het gejammer en geklaag op de interwebs over dit product is niet van de lucht.


Alle rechten, ook vertalingen, voorbehouden. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudig opgeslagen in een automatische. Tijdschakelklok met gebruiksaanwijzing.


Druk op de CLOCK-toets en houdt deze tijdens de volgende instellingen ingedrukt.

DIGITALE TIJDSCHAKELKLOK. TECHNISCHE SPECIFICATIES. Werkingsvoltage: 230V (50Hz). Weekprogrammering in periodes van minuut.


Vervangbare knoopcelbatterij 1 . Deze schakelklok heeft een dag -en weekprogramma. Je kunt hem manueel bedienen en maximaal schakelopdrachten instellen. Afwerkingskleur: cream Nikobus referentiecodes . Opdat de elektronische tijdschakelklok in werking kan treden, dient u de actuele gegevens in te voeren: Toets SET ingedrukt houden, tot in het display de in- dicatie prog verschijnt. Met het artikel op zich is niets mis, maar de bijbehorende handleiding en het instellen is voor een leek bijna niet te doen. Zelf ben ik best technisch al zeg ik het zelf, maar het viel niet mee om de schakelaar in te stellen.


Vond je dit een nuttige review? Een ingebouwde en oplaadbare batterij houdt de tijd en programma gegevens vast bij uitval van de net- spanning en laat het toe de schakeltij- den te programmeren met de timer uit het stopcontact. Makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden, MAAR.


Nog wel in te stellen en de instellingen zijn wel te zien, maar doet zijn werk niet.

Nee,: Ik beveel dit product niet aan. Temporizator digital cu programare săptămânală. Ik hoor deze klacht vaker. Minuterie hebdomadaire numérique. Smartwares Home Improvement.


Naast de analoge schakelklok heb je ook de digitale tijdklok. In principe werkt die hetzelfde alleen dan is de klok digitaal en kun je de tijdklok vaak voor meerdere tijden instellen. Als je meer wilt weten over de tijdschakelaars ben je altijd van harte welkom in jouw HORNBACH vestiging.


Ons vakkundig personeel helpt je . Na het instellen van de tijd. De aan- en uitfunctie kan acht keer per dag .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts