dinsdag 17 juni 2014

Mijn marktplaats advertentie plaatsen

Je plaats makkelijk en snel een advertentie via Mijn Marktplaats. Hoe plaats ik een advertentie ? Klik rechtsboven op Plaats advertentie. Kies de juiste rubriek voor je product zodat je advertentie makkelijk te vinden is.


Is er sprake van een betaalde rubriek, dan verschijnt op de pagina de melding: Dit is een betaalde rubriek.

Heb je een vraag en ben je direct op zoek naar een antwoord? Vind hier alle informatie gerelateerd aan Plaatsen advertentie. Je kunt op manieren inloggen in Mijn Marktplaats. Voer je e-mailadres en je wachtwoord in. Kies voor een pakkende titel met de belangrijkste productkenmerken.


Bij betaalde rubrieken zie je direct de prijs. Voor iedereen een voordeel op de grootste advertentiesite van Nederland. In één oogopslag de status van al uw advertenties met hoe vaak bekeken, hoogst geboden bedrag en tot wanneer de advertenties actief.

De meeste advertenties op Marktplaats zijn gratis. In sommige gevallen worden er kosten berekend. Wil je de advertentie extra laten opvallen, dan zijn hier ook kosten aan verbonden.


Hoe voeg ik een foto toe aan mijn advertentie ? Plaats je een nieuwe advertentie , volg dan de stappen in Plaatsen advertentie. Ga naar Mijn advertenties. Open de betreffende advertentie.


Hoe reserveer ik een advertentie ? Klik bovenin op je naam en selecteer Mijn advertenties. Klik onder de prijs op Reserveren. De vraagprijs verandert in Gereserveerd. op Mijn Marktplaats.


Mijn Advertenties is een onderdeel van je Marktplaats account. Hoe verwijder ik mijn advertentie ? Dagelijks verschijnen er plus nieuwe advertenties op Marktplaats. Binnen elke rubriek staan de nieuwste advertenties bovenaan.

Daardoor zakt jouw advertentie naar beneden. Hoe maak ik een Homepagina Advertentie ? Bij elke advertentie staat de optie Omhoogplaatsen. Als je hierop klikt, kun je kiezen voor dagen homepagina.


De betreffende prijs staat hier vermeld. Na betaling duurt het ongeveer minuten voordat de advertentie zichtbaar is . Wil je iets verkopen namens een bedrijf of webshop, dan maak je een advertentie aan via Marktplaats Admarkt. U kunt eenvoudig en snel een advertentie plaatsen.


Let op: het is vooralsnog niet mogelijk om de kenmerken bij uw advertentie te wijzigen wanneer deze eenmaal geplaatst is. Waar moet ik op letten bij het wijzigen van mijn contactgegevens? Wijzigingen in contactgegevens bij een actieve advertentie , gelden alleen voor de advertentie die je aanpast. Je wijzigt contactgegevens zoals je naam, postcode en telefoonnummer via Marktplaats.


De gegevens worden aangepast in je account, maar . Iedereen kan snel en laagdrempelig een advertentie plaatsen en producten verkopen op Marktplaats. Klik hier om aan de hand van een voorbeeld uitgelegd te krijgen hoe u snel en gemakkelijk in enkele stappen een advertentie plaatst. Of klik hier om direct zelf een advertentie te plaatsen.


Het delen van een advertentie via WhatsApp of sms kan alleen via de Marktplaats App op een mobiele telefoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts