donderdag 26 juli 2018

Aanleggen elektra tuinhuis

In deze klusvideo leer je alles over het aanleggen van. Een buitenstopcontact is erg handig en ook goede verlichting in de tuin is een uitkomst. Sluit zelf elektriciteit aan in de tuin met het KARWEI klusadvies. Niets is zo handig als buiten over een stopcontact of extra verlichting beschikken.


De stroomtoevoer kan je makkelijk zelf aanleggen. Ik zou graag electriciteit naar mijn tuinhuis leggen.

Mag ik dat binnenshuis aftakken van een gewoon stopcontact? Of moet dit rechtstreeks vanuit de zekeringkast gebeuren? Hallo, ik ga verlichting en stopcontacten zetten in mijn tuinhuis.


Nu heb ik toch enkele vragen (ja elektrische installaties is mijn ding niet). Vraag :rolleyes:Trek ik kabels apart vanuit de zekeringskast voor verlichting en voor stopcontacten? Of trek ik kabel tot in het tuinhuis zodat ik daar al stroom . Ik heb het tuinhuis voorzien van elektriciteit: twee dubbele wandcontactdozen binnen, één buiten, een plafondlamp en een buitenlamp.


En natuurlijk een dubbel wandschakelaar bij de deur om de lampen te bedienen.

Omdat alles binnen en droog zit en het toch maar een schuurtje is, heb ik een de . Ik heb vorig jaar door een erkende elektricien de meterkast in huis laten vervangen en, met het oog op de toekomst, een extra groep laten aanleggen voor buiten. Hierop heeft hij alleen een schuurtje (tl-buis en een wcd) aangesloten. Van de meterkast in huis loopt een kabel in een gele buis naar het. Als u uw huis wilt voorzien van elektriciteit of u wilt het oude elektra laten vervangen vanuit de bestaande meterkast?


Dan is het belangrijk om te weten wat het complete kostenplaatje zal zijn. Op deze pagina zullen wij u alles uitleggen over de prijzen van het aanleggen van elektra door een erkende . Met het heldere advies van GAMMA is elektra aanleggen niet moeilijk meer. We helpen je graag op weg met de basis en meer!


Activiteiten: -buizen gelegd worden om de kabel door heen te halen -2x schakelaars installeren -2x stop contacten -licht punten . Werktekening beschikbaar: Nee. Elektra aanleggen in tuinhuis. Materiaal verzorgd door : De vakman.


Eerste werkdag: De opdrachtgever is flexibel . Gedetailleerde omschrijving: Ons tuinhuis wordt bewoonbaar gemaakt en we hebben inmiddels een gas- en een elektriciteitskabel die naar het huisje loopt. Echter moet de bedrading nog getrokken worden zodat er in beide hoeken twee dubbele contactpunten komen en bij de ingang een . Het grondkabel ligt er al. Grondkabel moet ook aan de andere kant in een bestaande verdeeldoos aangesloten worden.

Werktekening beschikbaar: Ja. Type klus: Stopcontacten en schakelaars installeren. De kabel hiervoor is reeds vanuit de woning naar achterin de tuin aangelegd. De klus is uitgevoerd door EVK Installatie.


Kay levert een hoge kwaliteit voor een prima prijs! Je wilt de elektra aanleggen of vervangen, maar hier het liefst niet te veel geld aan uitgeven. Je huis is voor het grootste gedeelte voorzien van elektriciteit die naar behoren functioneert en je bent alleen op zoek naar de aanleg van elektriciteit in een bepaalde ruimte, zoals een tuinhuis , veranda of woonkamer.


Zelf elektra aanleggen hoeft niet zo moeilijk te zijn. Ontdek ons schema en stappenplan voor kosten besparen door zelf elektra te installeren! Wij hebben de gemiddelde kostprijs voor elektriciteit aanleggen even voor u op een rijtje gezet.


Hoeveel kost elektriciteit aanleggen ? Bent u met andere woorden uitsluitend op zoek naar mogelijkheden om elektriciteit aan te leggen in bijvoorbeeld een tuinhuis , een veranda of een woonkamer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts