vrijdag 13 juli 2018

Bmw airco koelt niet

Hallo van deze 530D model Ekoelt de airco niet als deze op de gewone stand of automatische stand staat. Alleen als je de knop van de maximale koeling inschakeld gaat hij koelen. Koudemiddel hoeveelheid is goed.


Geen fouten in aircomodule. O jee, de airco geeft problemen!

Hij koelt niet goe stinkt of geeft helemaal geen sjoege. Kan ik daar zelf iets aan doen of moet ik hem door een vakman laten maken? En zo ja, waar doe ik dat dan en hoeveel kost me dat? Om onnodige reparatiekosten en een hoog comfort de garanderen heeft elke airco onderhoud nodigt. Zoals de titel al doet vermoeden is mijn airco niet koud na het laten uitvoeren van een onderhousbeurtaan de airco.


Voor ik de auto de bracht deed de airco het nog (welliswaar niet heel goed maar was nog merkbaar koud). De monteur zei dat er nog 4gram koudemiddel inzat en hij de rest had bijgevuld .

Dankzij dit forum heb ik de typische knelpunten van deze wagen kunnen op. Gas bij gevuld tot de juiste hoeveelheid , maar airco geeft nog geen koude lucht. En de airco pomp draait. Moet er dan mschien een resette gedaan worden ? Het bijvullen was niet in een bmw garage.


De bmw garage zijn op zaterdag gesloten. Ik heb een bmw Ewaarvan de airco niet koelt , nu had ik gisteren het gas laten vervangen maar zonder resultaat. Nu blijkt dat de pomp geen stroom krijgt ? Alle zekeringen zijn in orde maar aan de stekker van de airco komt geen spanning aan. Iemand raad of ervaring hier omtrent ? Sinds een tijdje de touring in bezit, heerlijk ding al mag de airco wat kouder.


Zoals het altijd gaat op marktplaats : airco zou misschien gevuld moeten worden. Dit laatst laten doen en eigenlijk geen verschil. Systeem lekt niet , heeft nieuw sap , de pomp lijkt gewoon netjes aan te slaan en het koelt ook wel, . Hier volgt een korte gids over hoe airco werkt, waarom het misschien niet meer werkt en wat je er aan kunt doen.


Besef dat airco in een auto.

Dit zorgt ervoor dat een gedeelte van de vloeistof wordt omgezet naar een gas (lage druk) en dat koelt de overgebleven vloeistof. Deze mix komt de verdamper binnen, het . De gevolgen van vervuilde. De compressor maakt een . Hij stopt als het ware regelmatig. We waren van Milaan naar de camping onderweg.


En halverwege stopte de airco met het blazen van de heerlijke coole lucht en werd de warme buitenlucht in de . Auto-onderdelen › Auto onderdelen › BMW apr. Airco compressor kapot of defect ? Een airco compressor ( aircopomp ) is een zwak punt van een auto airco systeem. Wij hebben ons daardoor, hierin . Hi all, In mijn BMW ewerkt de airco pas als ik hogere snelheid rijd.


Super vervelend als je dus in de file staat in de snikhete zon. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Zodra ik weer harder kan rijden komt er weer koude lucht door de airco en hoor ik ook het airco zuigend geluid. Meer resultaten van gathering.


Koelt uw airconditioning niet meer goed of blaast er alleen warme lucht uit? Ruikt u nare luchtjes of hoort u rare geluiden uit het luchtsysteem komen tijdens het rijden? Motor te heet en kapt er mee, airco werkt niet omdat fan niet draait? Als de motor niet goed koelt slaat deze ook af, als ik het goed heb?


Maar denk jij niet dat als het louter de fan is de airco toch een beetje zou moeten werken? De rijwind en de fan die op de motor zit sturen namelijk ook koellucht door de condensor dus je verwacht dan dat de airco nog steeds koelt alleen iets minder. In mijn situatie blijft de lucht dezelfde temperatuur . Hallo allemaal, sinds een dag of terug blaast mijn airco enkel nog dezelfde temepratuur als de buitenlucht naar binnen. Verwarmen gaat wel nog maar. Hallo, Ik heb wat problemen met mijn airco.


Ik heb gechecked of de compressor koppeling ingrijpt en dat doet hij. Ik had al langer de indrukt dat de airco niet optimaal functioneerde, toen afgelopen augustus de problemen echt merkbaar werden. Drink ook voldoende onderweg.


Airconditioning koelt door warmte en vocht aan de lucht te onttrekken. De meest geavanceerde systemen verversen automatisch de lucht om de vochtigheidsgraad op peil te houden, andere doen dit niet. Ook af en toe de ramen openen zorgt ervoor dat de luchtvochtigheid .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts