donderdag 10 april 2014

Debora leeser

Voor de rubriek Lifestyle NWS Business Lady interviewen wij een aantal inspirerende dames over hun weg naar succes. Twee weken geleden was het de beurt aan Silvana Hoekstra. Deze week spraken wij met Deborah Huisman- Leeser ! Ik geloof in teambuilding. Bij mij mogen mensen iets meer fouten maken.


Vandaag mijn eerste video uit een nieuwe reeks, namelijk interviews met ondernemers.

This business mom lives in Amsterdam, together with her husband Dustin and three year old daughter Djulia. Debora Huisman- Leeser is the owner of jewelry brand Choices by DL. This woman knows how to combine motherhood with having a business.


Vandaag deel ik in dit eerste artikel mijn persoonlijke verhaal hoe ik mijn juwelenmerk begon én ik deel tips! Mijn juwelenmerk, Choices by DL, is begonnen als afstudeerproject aan het Amsterdam Fashion Institute. Wie denkt dat ze pater familias Benno Leeser wel eens spuugzat zijn, heeft het mis.


Het succes van Master of Jewelry Design. Haar vader Benno, eigenaar van een familiebedrijf, zit er minder bovenop.

De nieuwste collectie van Choices by DL. In het bijzijn van vele Choices by DL . Via een eenvoudig systeem is het mogelijk de kleur van het goud te veranderen en de stenen te veranderen zodat het is . Dit wordt feestelijk gevierd op december a. Begin met Benno Leeser niet over de oorlog. Toen hij vorig jaar wer droeg hij procent van zijn aandelen over aan David en Debora. Dat schitterende juwelen het equivalent is van ultieme luxe, weten we allemaal…. By clicking-in another gemstone or by using a frame of another colour gold you are able to create your personal mix…each time over and over again.


Naast het bezoek aan het bedrijf zelf, zoals de slijperij en de kwaliteitsbepaling van diamanten, gaan we ook in gesprek met de familie Leeser. Er worden dure juwelen en horloges verkocht en in het souterrain bevinden zich een stamtafel en een kleine pantry waar op zaterdagmiddag wordt gekookt. Met deze sieraden steel je dit najaar de show. De tijd van de warme truien en vesten breekt weer aan.


Dit betekent niet dat je je sieraden hoeft te verstoppen. Sterker nog, de volgende drie trends tonen dat je sieraden dit najaar best opvallend mogen zijn. Ja, ze werken met de meest exclusieve producten en merken ter wereld. Gassan Diamonds en direct. Ja, ze begeven zich moeiteloos in de mondiale jetset.


En ja, ze weten de weg in zowel Parijs als New York, Singapore en Shanghai.

Maar wie denkt dat Benno Leeser en zijn kinderen Debora en David omhooggevallen types zijn, zit er flink naast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts