vrijdag 22 juni 2018

Incassobureau luxstyle

Ook hier volgen brieven van een incassobureau. Het is niet geaccepteerd door LuxStyle. Eliza is bang dat de rekening steeds hoger zal . Consumenten ontvangen dreigende e-mails namens LuxStyle. Hier heeft ECC heeft ook klachten ook over ontvangen .

LuxStyle zou nu ook werken onder de naam Digital Sourcing. De factuur kreeg ik er wel bij. Na diverse mailtjes word ik nu benaderd door een incassobureau genaamd. Er is geen gerechtelijke uitspraak, dus het gaat om een minnelijke invordering.


Zonder gerechtelijke uitspraak, kunnen zij u niet verplichten te betalen, noch uw goederen in beslag nemen. Minnelijke invorderingen zijn in België strikt gereglementeerd. Dit betekent dat elk incassobureau dat invorderingen in België wil doen, . Echter nu toch nog na diverse aanmaningen een brief van incassobureau alektum.

Ben uiteraard nog steeds niet van plan te betalen maar er wordt met deurwaarder gedreigd en elders op internet gelezen dat luxstyle deze ook echt stuurt. Mijn vraag is dan ook wat moet ik doen als de deurwaarder aan de . Ben door u meerdere keren via de mail benaderd over verzoek tot betaling van een niet besteld product door minderjarige zoon. Nu staat er geen retouradres op de envelop. Ik kan het dus niet eens terugsturen.


Wel noemen ze gelijk de naam van een incassobureau als er niet op tijd betaald wordt. Ik weet dat het op zich geen probleem . IO International Collections is niet ingeschreven op de lijst van de FOD Economie. Ze zijn dus niet gemachtigd om invorderingen te sturen naar Belgische consumenten. Ik zal ook nooit betalen!


Internet staat vol met oplichting van dit bedrijf. En ik heb de facebook pagina gelijk helemaal geblokt. Wel kans dat ik nu weer iets krijg omdat . Er zijn heel wat verhalen op het internet van mensen die brieven hebben ontvangen van een incassobureau. Naast de bewering dat de cosmetische industrie niet blij met hen is, is er nog een andere groep mensen die . Ik heb precies het zelfde gehad.


Nu dreigen ze met incassobureau.

Heb niks betaald en ben t ook niet van plan. Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk . Derma Supreme en Allround. Incassobureaus maken je bang met de hoge kosten die aan een rechtszaak verbonden zijn. Als het al tot een rechtszaak komt, zijn de kosten voor rechtsbijstand het hoogst.


Luxstyle , Pure Products, Megavit,. Retourneer je de ongevraagde artikelen, moet je 1Euro betalen. En wordt er een incasso bureau . See what people are saying and.


Lux Style stuurt producten op naar consumenten in Nederland. Volgens onze gegevens worden deze producten vaak ongevraagd toegestuurd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts