vrijdag 16 maart 2018

Climate control airco

Mijn eerste reactie is: weinig, voornamelijk verkoopgebrabbel. Maar ik ben toch erg benieuwd wat nou het verschil is, ik was mij een beetje aan het orienteren voor een auto en ben dus benieuwd wat het inhoudt. Een airco regelt temperatuur en luchtvochtighei wat doet de cc dan? Hetzelfde, of per stoel . Een juist gebruik van je airconditioning of klimaatcontrole zorgt dus niet alleen voor de nodige verkoeling maar ook voor een veilige aankomst.


Steeds meer automobilisten hebben een airco in hun auto.

In de zomer houdt de airco de auto koel. Lees hier de tips voor milieubewust airco gebruik. Uit onderzoek blijkt dat een koele automobilist zich beter . Wat is climate control en hoe werkt het.


Een climate control of climatronic is een automatische airco installatie waarbij je als berijder de temperatuur insteld en de installatie onafhankelijk van buitentemperatuur en omstandigheden de ingestelde temperatuur vast houdt. Deze automatische regeling . Onder andere voertuigsnelhei motortoerental, luchtkwaliteit en zonne-instraling worden gesignaleerd en benut. Het probleem dat jij schetst, daar loop ik juist tegenaan met een handbediende airco.


Het is warm in de auto, airco aan, en dan is het weer te kou dus airco weer uit, maar dan wordt het weer warm en zo blijf je bezig.

Ik ga binnenkort een nieuwe auto uitzoeken, enige waar ik ff mee zit, is het het waard om zoveel per maand extra lease te betalen voor climate control. We gaan binnenkort een nieuwe auto kopen en ik wil er een airco in hebben. Nu heb ik gezien dat je twee soorten hebt: een gewone airco en electronic climate control (of hoe het ook genoemd mag worden). ALTIJD DE JUISTE TEMPERATUUR. THUIS EN OP HET BEDRIJF.


KLIMAATBEHEERSING AIRCO CLIMATECONTROL. Climate control (het zegt het al) regelt de temperatuur in de auto, van koel naar warm. Of af en toe de airco aan?


Voor mij hoefde de airco niet altijd aan, maar ik hoor dat het beter is om het altijd aan te houden. Zo warm is het naar mijn mening toch echt nog niet. Die treinen zijn voorzien van een klimaatbeheersingssysteeClimate Control. Dit systeem reguleert op basis van luchtvochtigheidsmetingen . Het grootste verschil tussen “normale airco ” en Climate Controle is dat u met een Climate Control precies instelt hoeveel graden u het wilt hebben in de auto.


Dit wordt dan zowel in de zomer als de winter automatisch door de auto geregeld. Hallo daar, Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een probleem met de climate control waar ik echt niet meer uit kom. Beste forumleden, afgelopen weekend heb ik mijn airco laten bijvullen om deze voor de zomer aan de praat te krijgen. Aircosysteem lijkt prima in orde, ijskoude leidingen, motor slaat aan, blijft op druk, maar geen zuchtje koude lucht in de auto.


Enigzins beteuterd gevraagd of de aircoboer een diagtool had . Kleppen en variabele climate control , sensors controle - Start de motor.

Zet de airco aan ( lampje moet uit zijn!), gaat het lampje niet uit, ga dan door met de test.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts