maandag 19 maart 2018

Spiraal permanent kapper

Elk haar reageert weer anders op permanent. Mijn haar is ook gekleurd dus is erg dof geworden en moet goed in de maskers om het zacht te houden. Maar vind het nu wel heel mooi.


Het zijn geen spiraalkrullen , ze zijn grover . Met de juiste volume- permanent hebben deze behandelingen meer houdbaarheid en blijven langer in model zitten.

Een stevige permanent speciaal voor lang haar zodat de krul niet uitzakt. Is het mogelijk om een spiraalpermanent te laten zetten? Ik heb op zich sterk haar dat er ook gezond uitziet (zeggen verschillende kappers ). Helaas krijg ik verschillende adviezen van kappers. Teamkapsalon zegt: niet doen, dit beschadigt je haar teveel.


En een wat exclusievere kapper (Schiffer in Utrecht) zegt: geen . Wij maken permanent krullen met een natuurlijke look.

Deze schuimrubberen papillotten geven een onregelmatige krultekening waardoor de krullen een prachtige natuurlijke valling hebben. Heb je lang, gezond haar en wil je een echte kop met krullen, overweeg dan een spiraalpermanent. Door het haar met heel veel wikkels of shapers als een spiraal op te draaien, ontstaat . Voor, tijdens en na het permanenten. Het haar wordt bij deze behandeling in wikkels of speciale shapers gedraaid (de maat van de wikkel bepaalt hoe fijn of grof de krullen worden).


Hierdoor kan het haar voor langere tijd in . Kapsalon House of Hair is de beste kapsalon van Almere. Dat durven wij gerust van onszelf te zeggen. Ook zetten we de romantische spiraalpermanent. De spiraal ontstaat door een wikkeltechniek te . Je kapper brengt een chemische oplossing aan die de zoutbruggen in het haar breekt. Iedere keer als ik bij de kapper kom, zeur ik weer over die krullen.


Ik had wel profesionele kappersspullen , omdat het anders zo uitzakt bij lang haar. Wat vind je van een spiraal permanent ? Kniptechniek voor alle soorten “bewegend haar”.

Krullen pluizen niet meer. Een oude permanent wordt weer veerkrachtiger! Geen volume of slagen in je haar? Met ondersteunende lagen tussen het haar geknipt, kan je langer met je fhon werk doen!


Heey, ik heb ff n vraagje, ik ben helemaal idolaat van krullen. Ik wil ze dus zelf ook graag, maar niet van die poedelkrullen. Zijn er ook andere soorten? Een vriendin van me doet de kappersopleiding en wil wel permanent zetten. Betaal online óf in de salon.


Kleurspoeling kort, € 28. Highlights (5) bij kleur of spoeling, € 9. Waves, krullen, omvorming, spiraalpermanent , shaper-krullen of alleen volume door een root-lift? Van nature geen volle bos krullen maar slap, fijn of steil haar? Slag of grove, natuurlijke krullen?


Spiraal permanent heb ik ook wel eens. Uiteraard is het wel zo dat mooi, gezond haar ook de mooiste krullen geeft. Gratis parkeren voor de deur. Kapper Amsterdam, Haarlem, Heemstede. Sharona Haarmode komt graag bij je thuis in de regio Eindhoven.


Bij de altijd vrolijke en spontane Sharona is alles mogelijk op het gebied van knippen, kleuren en permanenten. In de Lange Jansstraat in het centrum van Utrecht vind je UTRECHT HAIRSTYLE , een kapsalon waar zowel mannen, vrouwen en kinderen terechtkunnen voor onder andere het knippen en kleuren van het haar. Eigenaren Nael en Abd hebben meer dan jaar ervaring als kapper , backstage en voor verschillende . Ik had grove spiraal laten doen, in begin heb je wel even een poedelhoofd ( eigenlijk viel het wel mee, maar het was meer mijn eigen gevoel) dus je hebt in het begin. Die zomer ben ik dan op vakantie geweest in China, en werd ik overtuigd door een plaatselijke kapper om mijn haar permanent te steilen, aangezien mijn .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts