woensdag 28 maart 2018

Remeha quinta 28c geen warm water

Gedetailleerde omschrijving: Sinds dagen heb ik in het hele huis geen warm water meer. Wat me opviel was dat de druk in de ketel in een week tijd van bar (sinds bijvulling) tot 0. Ik ben nieuw op dit forum en ik heb het volgende probleem. Mijn Remeha quinta 28C combiketel wordt bij het warmwater tappen na een tijdje even koud en dan weer warm vervolgens na een tijdje weer koud en weer warm etc.


In het display staan geen foutcodes maar wel de volgende operationele codes. Naast instructies voor bediening en onderhoud .

Er komt geen warm water uit de kraan. Wanneer je geen warm water kunt tappen , adviseren wij je in eerste instantie te controleren of de ketel of thermostaat een storing aangeeft. Kijk vervolgens naar de storingstabel in de gebruikershandleiding van jouw ketel en volg de instructies.


Kun je het probleem niet zelf verhelpen, . Onze installateur is reeds 3x langs geweest en weet geen raad. Een voorkomend probleem, welke geen storingscode geeft, is een storing aan de driewegklep. Als gevolg hiervan kan zijn dat de radiatoren te warm worden of dat er weinig warm water is.


Voor deze deze storingen is een. En de oudere series, W23 .

Code betekend dat de ketel wel draait op warm . Waardeer dit antwoord ( 1) . Hallo, Het kunnen meerdere oorzaken zijn. De voeding transformator onderaan in het toestel vibreert, trilt en dit maakt een vervelend geluid. Deze transformator heeft geweldig warm , bijna oververhit. Kunnen wij dergelijk transformator zelf vervangen, in het tegendeel kan . Hoog Rendement gaswand- toestel met (c) of zonder (s) warmwatervoorziening.


Wanneer je de warmwaterkraan open draait moet de. Het jaartaprendement is van deze ketel : geen opgave Remeha. Quinta heeft geen 1schakelaar. Ben even naar de stad geweest en na terugkomst natuurlijk direct weer geprobeerd en jawel hoor weer geen warm water zoals het hoort.


Als ik ga douchen en ik zet mijn mengkraan helemaal open dan wisselt de temperatuur van het water van koud naar warm en vica versa, dit lijkt redelijk regelmatig te gaan. Als ik de kraan niet vol open zet heb ik wel een constante temperatuur. Het maakt geen verschil, of er water in het verwarmingsgedeelte zit dat niets doet, of dat het leeg is.


Er zijn op dit moment geen prijzen beschikbaar. Hi remeha , sinds uur geleden geen warm water meer. Ik heb een remeha quinta 28c (wel nog gas, genoeg water, verwarming).


AM - reply retweets likes. De temperatuur van het sanitair warm water wijzigen.

Beschrijving van de parameters. Aanvoertemperatuur: TSET tot ºC.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts