woensdag 21 januari 2015

Lg 70 telefoon

Je kunt contacten kopiëren tussen de simkaart en de telefoon. Zo kun je voorkomen dat je contacten zou verliezen als je van simkaart of telefoon wisselt. Alle eigenschappen op een rij: ontwerp, processor, geheugen, software, camera, batterij en meer. De krachtige GHz dual-core processor zorgt er bovendien voor dat al je . Deze telefoon is niet langer te koop. Overzicht Specificaties Reviews Vraag Antwoord.


LG Lvraag en antwoord. Start niet op reacties . De Lkrijgt een gemiddelde beoordeling van 4. Omdat het geheugen van mijn nieuwe LG al na een paar dagen vol zat heb ik een SD kaartje gekocht. Helaas is het probleem nog niet.


GB kun je heel veel fotos kwijt. Wanneer je foto maakt aan het begin denk ik dat je telefoon ook vraagt om de opslaglocatie te veranderen naar sd kaart. Gesteld op 16-12-20om 14:25. Reageer op deze vraag Misbruik melden. Heb een LG 7opeens mijn contacten weg,maar ze staan ook niet op mijn geheugen kaart.


Problemen met je Apple iPhone 7? Vind antwoord op veel gestelde vragen in onze FAQ Geschreven door toestelexperts Stap voor stap uitgelegd. Hulp bij het instellen van uw mobiele telefoon of tablet, email, internet en meer voor uwLG Optimus L( LG -D320n) Handleiding fabrieksinstellingen terugzetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts