dinsdag 13 januari 2015

Gratis haardhout afhalen

Koop of Verkoop gratis op Marktplaats. Informatieve website over open haardhout en een marktplaats voor vragers en aanbieders van gratis open haard hout. Haardhout uit de bossen van Staatsbosbeheer is verkrijgbaar bij Golden Flame.


Bestel haardhout via Golden . Neem telefonisch contact op voor meer informatie.

Walnoten en overige hout soorten af te halen. Vind hout op onze gratis marktplaats. Haardhout plankjes en balkjes euro per kuub kuub voor euro word voor u geladen op open aanhanger. Hout ophalen in uw buurt of omgeving helemaal gratis!


Grote keuze uit verschillende soorten haardhout. Gemakkelijk online te bestellen. Voor 16:besteld is morgen gratis geleverd! We hebben weer voldoende droog hout op voorraad.

Geen categorie Verder lezen. Mijn man heeft op een druilerige dag een boom omgekapt in onze tuin. U kunt gratis gebruik maken van een aanhanger. Nu hebben we een grote partij gratis brandhout. Omdat we geen open haard hebben, bied hij het hout aan via de buurtkrant.


Brandhout , grote partij, gratis afhalen. Ik staar een tijdje naar de advertentie en daarna bied ik mijn man toch een kop koffie . Ovengedroogd haardhout , houtpellets en houtbriketten. Ik ben op zoek naar iemand die in het Antwerpse, nabij St-Augustinus, zilverberken gratis zou kunnen komen vellen met opkuis inbegrepen.


Het hout mag u uiteraard behoud. Een boom teveel in uw tuin, geef me een seintje en we kijken vrijblijvend wat de mogelijkheden zijn om hem . Afhalen is altijd gratis ! Inwoners uit de regio mogen in het Hitlandbos gratis hout ophalen voor de openhaard. Dat meldt het recreatieschap Hitland op haar website.


De aanbieding geldt voor de percelen tussen Nieuwerkerk en Capelle aan den IJssel waar vorig jaar is gesnoeid. In het bos zijn na de snoeiwerkzaamheden van .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts