dinsdag 6 januari 2015

Playstation 3 installeren op tv

In dit artikel lees je hoe je je PlayStation kunt aansluiten op een tv met een HDMI-kabel. Sorry mijn stem ik ben verkouden. Als er stroom op de psen tv staat en je zet de psaan start de tv automatisch dit kanaal op.


Ik heb vrij oude tv gekregen en wil graag mij Pser op aansluiten, alleen geeft de tv geen menu van de Psaan. Vervolgens kan er worden gekeken met . De psheb ik nog bij de persoon van wie ik hem gekocht heb getest en hij ging nog.

Nu wel ik hem aansluiten op. In de handleiding staat beschreven hoe je de beeld uitvoer van scart naar hdmi kan wijzigen. Standaard staat de beeld uitvoer op scart.


D: Later sluit ik de scart aan en zet hem op scart en . Controleer de resolutie die door uw tv wordt ondersteund. De resolutie ( videomodus) varieert afhankelijk van het tv -type. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de instructies die bij de tv worden meegeleverd.


Lees dit artikel als je meer wilt weten over Netflix-functies en over het instellen en afmelden van je account op je PlayStation , PlayStation en PlayStation Vita.

Hoe sluit je een PlayStation met HDMI kabel op een tv aan? De PlayStation wordt standaard geleverd met een AV kabel. Het kost geen moeite om deze kabel te gebruiken. AV kabel bij gekregen, ik heb daar eventjes op gespeeld. Een tijdje geleden probeerde ik mijn PSaan mijn computer beeldscherm te koppelen, maar toen kreeg ik geen beeld te zien, en de PSmerkte ook dat dit niet zo was en wisselde terug naar de andere kabel, een scart kabel die naar mijn SD tv -tje ging.


Nadat ik die kabel uit mijn PShad gehaal en de . Install Kodi PSon PSand Ps(XBMC PS4): Hello Friends, In this article we are going to see how to download and install Kodi PSin your PSPlayStation console. This is basically an install. There you can find many options such as TV shows, movies, Extras and Sony rewards and more. Watch live streaming Major League Baseball games online all season long with MLB.


All baseball games available in HD quality with pause and rewind functionality, stats and line scores. Home Guides PS: How to download the Netflix, Amazon (and other streaming ) apps for the Sony PS. So you can go back to your . The Plex Media Server streams to your PlayStation 3. Access all your movies, TV Shows, videos, music and photo collections on your PlayStation 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts