maandag 10 augustus 2015

Domoticz graaddagen

Ik las in de laatste releasenotes dat graaddagen geimplementeerd zijn in de temperatuuroverzichten, maar ik zoek me een ongeluk en kan het toch niet vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik moet zoeken? Meer resultaten van gathering.


Upload meterstand van Domoticz naar MinderGas. Instructies: An PSmart Meter krijgt elk uur een update van de Gas meter.

Voer dit script daarom in het eerste uur na middennacht uit. Hierdoor wordt de laatste meterstand van de vorige dag correct . Vergelijk leveranciers op MinderGas. Deze webpagina is alleen beschikbaar als je een account hebt en ingelogd bent. Grootste wijziging is de toevoeging van totaaltellers op.


Als de gemiddelde temperatuur over een bepaalde dag graden Celsius was, dan heeft die dag een equivalent van graaddagen. Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum.

Domoticz , die de standen van Toon uitleest, constant boven 19. CV ketel heeft tussen 21. Wel meer stoken, maar omgerekend in graaddagen , valt het nog wel mee. Ik ben een programmatje aan het maken om mijn gasrekening op voorhand te kennen. En ik loop momenteel wat vast op de graaddagen.


Zie naar de successen van Homey op kickstarter, een subforum dat binnen no-time geëxplodeerd is, de irritante reclamespotjes van Gira en geweldige opensource projecten zoals Domoticz en pilight. Dat lijkt me een unieke propositie voor gebruikers van een Elga en andere lucht-water . Blog met tips en trucs om je huis te automatiseren met behulp van OpenHAB. De scripts die ik gebruik zijn opensource en voor iedereen beschikbaar om zelf aan de slag te gaan. Ik had al gelezen over Domoticz en pilight.


Het hele systeem bestaat . We beschikken over jouw lokale weerdata met een nauwkeurigheid van uur. Gasverbruik vergelijken met de buitentemperatuur, of nog beter de graaddagen ? Deel uw weergegevens door deel te nemen in de Citizen Weather . Home Assist en Domoticz kunnen evt. Denk dat ik dan misschien via.

PVOutput voor een goed beeld van mijn zonnepanelen en verbruik, net zoals Mindergas werkt voor een goede analyse met graaddagen. De toegevoegde waarde van de website zit in het gewogen graaddagen model dat het mogelijk maakt om het gasverbruik over verschillende jaren te vergelijken waarbij de. Daarnaast heb je betaalbare zelfbouw opties, zo loop ik zelf te stoeien met een raspberry pi met domoticz er op geïnstalleerd.


Met de resultaten van mijn temperatuursensoren heb ik een analyse uitgevoerd op het gedrag van de warmtepomp en het effect van de instellingen van de beide circulatiepompen. Heb je iets aan de slimme meter log? Goed te horen, ik heb ondertussen onderzocht en de wifi bug gevonden.


Ik heb ook een verbeterplan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts