maandag 31 augustus 2015

Salon b almere prijslijst

Op maandag, dinsdag, woensdag en op donderdag tot uur krijg je korting! Op vertoon van je Health City pas ontvang je korting op je behandeling! Niet in combinatie met andere . Klik op de dichtsbijzijnde locatie voor alle salon informatie.


Hier vind je bijvoorbeeld de prijslijst , openingstijden en team info: Salon B Alkmaar. Iedere dag een nieuwe look!

Bij Salon B maken we haar op maat. Tijdens jouw persoonlijk adviesgesprek wordt er op basis van jouw haar en wensen één van de prijzen hieronder berekend. Wasmassage, knippen, drogen en styling: Balayage, ombré, colour melt, babylights, freelights. Ik kom heel graag in deze salon! Ze luisteren naar je en kijken naar wat voor een persoon je bent!


En dat van die koffie klopt heerlijk! Ik krijg alleen maar complimenten over mijn haar, coupe en kleur, sinds ik hier kom! Salon B Het allerleukste van de hele behandeling bij salon B is toch wel het wassen.

Je ligt in een heerlijke stoel en krijgt een uitgebreide hoofdmassage. Inmiddels zijn we een tijd verder en kom ik nog steeds regelmatig bij Salon B in Almere , waar Seline werkt. Een bezoek aan de salon vind ik altijd al een feestje op zich: je krijgt een lekker koffietje en later op de dag zelfs een wijntje (als je wilt ) en de meiden halen graag een broodje voor je. Kim in Haarlem) die het voor elkaar krijgt dat ik de deur uitloop.


En nu de laatste keer bij Salon B geweest, en ben daar ook erg tevreden over! Ik ben bij kinki geweest in Almere en vond ze met kort haar erg goed. Openingstijden Salon B in Almere , overzicht met openingstijden en koopavonden van alle Salon B vestigingen in Almere. Ik ben me er van bewust dat niet iedereen de luxe heeft van uitgebreide beauty behandelingen bij een salon , maar het onderwerp is heel breed. Heb je bijvoorbeeld weleens meegemaakt dat een massage belabberd slecht ging?


Een pedicure die zeer onhygiënisch uitgevoerd werd? Zijn hier mensen die hier wel eens naar toe zijn gegaan of gaan? Is het een goede kapper. Vind het nml nog best prijzig!


Omdat he ook niet van tevoren weet hoeveel het gaat kosten. Actueel adres, telefoonnummer en openingstijden voor Nathalie Kapsalon in Almere vindt u in dé lokale bedrijvengids - Detelefoongids. David Ben Goerionstraat 5. Voor The Graduates draait alles om haar!


Ze hebben het kappersvak in de vingers, een frisse kijk op haar en oneindig veel passie voor hun vak.

Deze talents zijn geselecteerd uit de meest veelbelovende afgestudeerden van de B Academy. Dus wil jij geknipt worden door een gedreven professional in een . Gisteren was ik op bezoek bij de Queen of colour, Marriët Gakes van Salon B , die mijn haren voorzag van een beeldschone koele blonde coupe, met behulp van. De salons van Salon B vind je o. Knippen Volwassen: € 25.


Wassen watergolven: € 50. Permanent deel: € 150. Kleuren kort haar: € 150. De prijs voor een nieuwe set begint al vanaf €3- en gellak vanaf €1-.


Studenten ontvangen, op vertoon van een studentenpas, €- korting op een nieuwe set of het opvullen van Solar nagels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts