dinsdag 11 augustus 2015

Nefit ecomline hrc 30 handleiding

Of stel een vraag aan een andere. Ik zie in de handleiding dat je kunt de tapwater en bewaarwater temperatuur instellen. Staat de handleiding die u zoekt niet in de lijst hieronder?


Vul dan hier een verzoekje in. Aanvoer cv Ø mm (rood). Retour cv Ø mm (blauw).

Ketel identificatie module (KIM). V aansluiting ventilator. Stuurkabelaansluiting ventilator. Automatische ontluchter. NEFIT ECOMLINE HR - TOESTELLEN . Dit is een prestatielabel dat aangeeft dat het cv-toestel voldoet aan speci- fieke eisen met betrekking tot een aantal doelmatigheid- en comfortaspecten.


Niet verwonderlijk want bij de introductie van deze CV-ketel in de begin jaren negentig was deze HR -ketel een gunstige vervanger voor de toen veel geplaatste VR-ketel. Een VR-ketel is minder veilig dan een HR -ketel en ook minder .

Nefit EcomLine Excellent HRC 30. Nu heb ik volgens de handleiding pagina plaatje het linkerdeel in de . Nu wil ik zelf de servicebeurt uitvoeren. Is daar een handleiding voor?


Wat je kunt instellen verschilt per CV-ketel. Zelf heb ik een Intergas Kombi Kompakt HR 2 waar veel aan te regelen valt. Pak daarom de handleiding en kijk wat er mogelijk is. Ik heb een nefit ecomline classic hr (c) 30H hangen.


Nu vraag ik mij het volgende af. Bij de combi is de maximale temperatuur van het tapwater gefixeerd op graden volgens de handleiding. Zou het dan wel mogelijk moeten zijn om de ketel op een lagere temperatuur in te stellen?


Puur ter interesse, het . Remeha-Quinta-4 Remeha Quinta 45. Intergas-kombi- kompakt-hr22-hr2 Intergas kombi kompakt HR 28. Deze Service-instructie is van toepassing op de Hoog.


De benaming van het cv-toestel is uit de volgende delen samengesteld:.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts