maandag 17 augustus 2015

Permanent krullen prijslijst

De prijs aan de kassa kan verschillen van de richtprijzen op deze prijslijst. Ook tussen verschillende KREATOS salons kunnen prijsverschillen optreden. Kleuren zonder andere behandeling, € 2 50.


Folies per stuk, € 50. Deel permanent , € 350.

Permanent - Kapper in Antwerpen. Betaal online óf in de salon. Klik hier voor een overzicht van onze prijzen voor de kapsalon, zonnestudio en beautysalon. Met mijn neus in de boeken en een kopje koffie bij de hand zou ik bijna vergeten dat er ondertussen iemand mijn haren in de krul draait.


Ik had een tussen de kleine en grote krullen in. Suus en haar collega volgen de laatste trends en ze willen het mooiste in jou naar boven halen. Kwaliteit leveren voor een nette prijs.

Heb je een bos krullen ? Met deze speciale manier van knippen brengen we jouw krullende haren weer in model. Vraag Suus of Curlsys iets voor jou is. Toeslag voor lang haar, € 180 . OPSTEKEN- BRUIDS ÒF PROEFKAPSEL PER HALF UUR, € 30. KNIPPEN FÖHNEN OF WATERGOLVEN VANAF, € 830.


PERMANENT MET VERZORGENDE VLOEISTOF, € 950. VERVEN KORT HAAR, € 330. Prijzen inclusief verzorging. Snit-Brushing Shu Uemura, € 83. Ik wil graag een permanent met grote, natuurlijke krullen.


Kent iemand een kapper die hier goed in is? Ik woon in Nijmegen, maar ben best bereid om er een dag tripje van te maken (het hoeft dus niet in de buurt te zijn). En hoewel het geen kapsel van 5euro hoeft te worden, ben ik ook niet opzoek naar . Alleen de bovenpartij wordt van een grove ondersteuning voorzien.


Een stevige permanent speciaal voor lang haar zodat de krul niet uitzakt.

Wij streven naar een optimale prijs kwaliteit verhouding. Al onze behandelingen worden uitgevoerd door onze topstylisten zodat we een prachtig eindresultaat. Steampod behandeling €21. Special care, 15 135. Maximum care, 15 115.


Kérastase Color care, 15 115. Olaplex Color treatment vanaf, 19 116. Home Prijslijst Kapsalon. Krullen knippen lang haar incl. Wassen watergolven: € 200. Geheel permanenten kort haar v.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts