dinsdag 5 april 2016

Vaillant vhr 2428c storing

Alle verstelbare diagnosecodes 0. Is je CV ketel kapot en wil je zelf eerst kijken of je het kunt repareren? Ik heb de eerdere threads met soortgelijke problemen doorgelezen, maar heb nog wel. Doorloop de stappen in deze tool om zelf de storing aan uw CV-ketel te verhelpen.


Ik wil weten hoe oud deze ketel is.

CV geregeld Fstoring (vlam storing ) holes ik dat op? Na het resetten geeft het display de volgende codes. Na reset valt de kachel na 2. Na meerdere malen resetten loopt de kachel door van U 1. Hallo, wanneer je de plus en de min tegelijk indrukt met de melding moet de ventilator worden vervangen, bij een melding moet de . Nu zag ik ook dat de druk wat laag was, en deze heb ik dus opgevuld.


Controleer de waterdruk in de. CV-installatie, deze moet.

Het onderbreken van de netspanning is niet van invloed op het resetten van de storing. Deze storing krijg ik ongeveer 1x per weken, altijd in de middag, bij een een warm water vraag. Na een reset gaat het wel weer goed maar dan toch uiteindelijk weer F04. Al 4x een monteur geweest echter tot nu toe . Een reset zorgde ervoor dat de foutmelding verdween. In deze instructievideo leert u hoe u wat te doen bij een cv-ketel storing.


Oorzaak en oplossing van storingscode F. Handleiding voor gebruik en installatie. Instellingen voor de gebruiker. Voorkomen van vorstschade. Na het indrukken van de resetknop doet de ketel het weer prima, dus kennelijk doet die sensor het meestal wel.


Is dit een veelvoorkomend probleem? Vaillant levert de hrSOLIDE in de vol-. Afgelopen zomer heb ikde ketel in de zomerstand gezet, d. Sinds gisteren blijft mijn Vailliant ketel aan het stoken.


Toon toont geen vlammetje.

HR Exclusief, HR Exclusief. De ketels moeten binnen vier maanden zijn omgebouwd. Zie ook dit nutte artikel. Mijn Cv ketel blijft in storing na dat ik deze stappen heb doorlopen?


Storingen bij het ontbrandingsproces. De hrSOLIDE beschikt over de volgende gaskeurlabels: VHR NL.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts