maandag 25 april 2016

Lux style klachten belgie

Dan loopt u kans om ongevraagde zendingen te ontvangen. Het netwerk van Europese Consumenten Centra heeft een groot aantal klachten ontvangen van consumenten uit . Internetshops - Kleding. Op FB zie je een advertentie voor een black killer product voorbij komen.


Je gaat naar de site en je kan het product heel goedkoop aanschaffen.

Aan het begin van het bestelproces vul je je gegevens in , maar op een . Aangezien wij nooit een bestelling afgerond hebben (nooit op bevestigen gedrukt, geen bevestiging van jullie ontvangen), zijn wij volgens het ECCBelgië zelfs niet verplicht dit aan jullie terug te zenden. English version Hello , Your request has been receive and is being reviewed by our support staff, you will receive an answer as soon as possible. Please note that multiple e-mail will increase the processing time. We have received your request and it will be reviews by our . Ik heb hiertoe nooit intentie gehad dit te best. Op facebook was een reclame van desbetreffende firma, ben via facebook naar hun website gegaan waarbij ik eerst mijn gegevens moest invoeren.


Deense bedrijf, het Europese Consumenten Centrum (ECC) kan de enorme hoeveelheid klachten niet aan.

Het ECC bemiddelt normaal gesproken tussen consumenten en bedrijven die niet in eigen land gevestigd zijn. Het gaat over alles wat te maken heeft met LUXSTYLE er zijn vele pagina's van waar ze adverteren met producten die via de VS overkomen. Zowel bij Kassa, consumentenbond en de Europese consumentenbond zijn deze klachten en oplichting . LuxStyle oplichting onterechte factuur. Aangezien ik na geruime tijd nog steeds niks had ontvangen ( zij beweren bij hoog en laag dat ze het met de post hebben opgestuurd.,,) was ik van oordeel dat mijn . Zij spelen dit door naar hun Deense . Heb de klachten ook gelezen.


Luxstyle kan de pot op met de verzendkosten e. En wat incassokosten betreft hebben . Maar dan dus nog steeds: ik heb per mail bevestiging van luxstyle dat ze mijn abonnement stop hebben gezet per direct maar dus nog steeds mijn vraag: hoe kom. Echter: ik las op bepaalde sites via links die hier werden gegeven dat er dus vele gelijksoortige klachten over dit zelfde bedrijf zijn waarbij er . LET OP: dit is een verouderd nieuwsbericht. Niets (bewust) bestel niets gekregen maar wel een rekening gekregen . Want ook wij hebben de voorbije dagen . Ongelooflijk snel en efficiënt.


Mijn echtgenoot en ik waren erg onder de indruk over hoe snel en efficiënt het eelt van de hielen verwijdert.

Regeringstop zit samen met directie van Carrefour België. Het Europees Consumenten Centrum (ECC) helpt de consument in Europa. Hebt u klachten over producten of diensten gekocht in een ander Europees land?


Dan kunt u terecht bij het ECC.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts