dinsdag 12 april 2016

Radiator loskoppelen en afdoppen

Heeft u een oude radiator in uw woning? Leer hoe u deze moet afkoppelen voordat u een nieuwe kan installeren. Scherpe prijzen voor verwarming vervangen.


Er zijn meerdere manieren om een radiator te ontkoppelen. Lees meer over het ontkoppelen van radiotoren in de kennisbank van Abelco. Hieronder wat fotootjes van de radiator , de aansluitingen en . VB6wlCBMJJs Vergelijkbaar mrt. Geüpload door Gamma België - Belgique Als je gaat schilderen, is het handig als je je radiator even aan de kant kan zetten.


De komende week wil ik wat klussen in huis gaan doen waardonder het vervangen van mijn radiator. Onze slaapkamer zal namelijk in kamers worden verdeeld. Tijdelijk afdoppen verwarming voor verbouwing. Voorbereiding: Houd bij het kiezen van een nieuwe radiator rekening met het vermogen van de radiator.


Hij moet genoeg warmte op kunnen wekken voor de ruimte. Voor je de radiator kunt verwijderen, moet je eerst het C. Trek de stekker van de ketel uit het stopcontact. Hoi, Ik zou graag een radiator in mijn huis willen verwijderen, met name in de keuken. Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk . Kan ik deze gewoon afdoppen met een eindkoppeling? Is dit dan het complete stappenplan, of zie ik iets over het hoofd?


Wanneer je je muren schildert, kan het handig zijn om de radiatoren tijdelijk los te koppelen. Hier lees je hoe je dat precies doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts