woensdag 13 april 2016

La place broodjes

Vul hieronder het e-mailadres in waarmee je geregistreerd bent om een e-mail te ontvangen met een nieuw wachtwoord. Het is een heerlijk broodje , maar echt. Ik vind het heerlijk om er uitgebreid te lunchen en minstens net zo lekker om even gauw een sandwich te halen om die vervolgens thuis op te eten.


Mijn all-time favoriet is een donkerbruin luxe broodje met gekruide kipfilet, taugé en een heerlijke dressing. Ze zijn zo heerlijk zacht, luchtig en lekker! En dan vooral het broodje gemarineerde kip van de la Place.

Ik kocht hem regelmatig als lunch. De kruidige kip in combinatie met een frisse saus en knapperige taugé. Maar de la Place is niet meer. In ieder geval niet meer bij ons in de buurt.


Het raam van de la Place bij de VD . We maken alle broodjes dan ook zelf. Deze hamburgerbollen hebben de gehele nacht de tijd gekregen om te rijzen. Nu komen ze vers uit onze oven en worden ze omgetoverd tot o. Nu de VD uit het winkelbeeld verdwenen is maak je dit broodje gewoon lekker thuis!

Hier het recept om ze zelf te maken! La Place burger de luxe. Wij gaan al een tijdje niet meer na de V ik heb de broodjes in huis gehaald.


Dit recept is gewoon de basis van Focaccia brood(jes), je kunt er grot. Allereerst koken we de kipfilet want dat neemt de meeste tijd in beslag. Leg de kipfilets in een pan met ruim water en breng aan de kook. Zodra het water kookt voeg je een flinke snuf zout aan het water toe en draai je het vuur laag.


Laat de kip tien minuten koken, draai het vuur uit en laat de kip vervolgens nog . Helaas is VD niet meer en daarmee ook de broodjes kruidenroomkaas. Op een toastje of broodje doe ik graag tonijnsalade, en dan niet die uit een bakje maar lekker zelfgemaakte. Ik zou heel graag het recept van een broodje kip willen weten ,weet alleen niet zeker meer hoe het heet.


Ik denk aan mijn lijn, en eet regelmatig, 1x a 2x per week bij vd la place. Meng de roomkaas met crème fraîche, bieslook en peterselie. Breng op smaak met zout en peper.


Nou hadden ze soms ook hele lekkere broodjes met daarop taugé, dikke kipfilet en een overheelijke saus. Het had iets zoetzuurs en de kip leek heel erg .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts