maandag 11 april 2016

Magnum ijs albert heijn

De beste ijs artikelen thuisbezorgd of ophalen. Ingrediënten: Gerehydrateerde magere MELK, suiker, cacaoboter¹ , LACTOSE en MELKEIWITTEN , cacaomassa¹ , kokosolie, glucosestroop, glucose -fructosestroop, volle MELKPOEDER, BOTERCONCENTRAAT, emulgatoren ( E47 SOJALECITHINE, E476), stabilisatoren (E41 E41 E407), gemalen . Hertog IJs karamel traktatie. Magnum IJs mini classic almond white.


Een eerste reactie: “Het is me lekker!

AH BASIC IJstrio vanille, chocolade, aardbei. De échte Cornetto van Ola scoort veel minder. Eigenlijk zou ik deze blog niets meer hoeven te schrijven dan Mmmmmm… Daarbij een afbeelding van dit ijs en je weet genoeg.


In eerste instantie viel de verpakking me op . Normaal laat ik dit soort zaken links liggen omdat ik geloof dat echt lekker ijs je alleen buiten de deur kunt krijgen,maar uit pure. Gerelateerde categoriëen: babyvoeding broodbeleg cereals eten en drinken glutenvrijassortiment handijsjes ijsbekers ijsblokjes ijsblokjeszakken ijsklontjes ijslollies ijsrepen ijswafels . Ekoplaza hebben ook bourbonvanille in het ijs verwerkt.

Dit is volgens de fabrikanten . Wist je dat er vegan magnums verkrijgbaar zijn? Deze magnums zijn gemaakt van rijstmelk en zóóó lekker. Ze zijn vegan, lactose vrij,. Het ijs van Jumbo is lekker zoet en romig, met de minste calorieën van de vijf merken èn de laagste prijs. Dit jaar stromen diverse Doubles voor het eerst de schappen en vrieskisten in.


De kokos- en framboos- ijsjes worden ondersteund door een tv-campagne. De pindakaas- variant niet. ROTTERDAM - Het ijs van magnum is nu ook verkrijgbaar in bekers. Kokosijs naturel, Trader Joe's, ZWV, Aldi. Het merk Bonvita is ook te koop bij Veggie 4U maar . Hij was maar voor de helft gevuld.


Bij de acht 'Cornetto's' kwam Jumbo's Cornet als lekkerste uit de test, gevolgd door de Cones van AH Basic. Chocolate addicts opgelet! Albert Heijn -vestigingen.

De chocoladerepen zijn gemaakt van 1procent . Het ijsje komt inderdaad uit een meerstuksverpakking ( en ook nog van AH en ook nog uit de bonus :D ). Maar juridisch gezien is het dus mijn eigendom. Nu staat er kort door de bocht op dat ik mijn eigendom niet mag verkopen. Daar kan fabrikant een zeker belang in hebben, maar die heeft product . Deze lijst is niet meer dan een richtlijn.


Ook bestaat de mogelijkheid dat AH Eigen Merk producten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts