woensdag 15 augustus 2018

Airco auto blaast warme lucht

Tegenwoordig blaast hij gewoon warme lucht. Bij een eenvoudige airco wordt de gekoelde lucht aangevoerd en eventueel gemengd met warme lucht uit de kachel, om zo de gewenste temperatuur te krijgen. Mijn airco blaast warme lucht. Als u airco warme lucht blaast , kunt u het beste even bij ons langs komen voor een gratis airco check.


Waarschijnlijk zit er te weinig koelmiddel in het systeem.

Als uw airco alleen warme lucht blaas als u stil staat, is waarschijnlijk uw ventilator van uw condensor defect, dit gebeurd vaak bij Audi . Euro en laten vullen bij de Bosch autoservice voor 125Euro en de airco was gerepareerd (terwijl de dealer 900Euro vroeg, incl. vervangen van spanrol en riem). Nu beschikt die over airco , maar die blijkt enkel gewone lucht te blazen. Het is niet echt warme lucht , maar zeker geen koude.


Reeds alles geprobeerd qua instellingen: blazers volledig . De airco heeft echter vreemde kuren. Is de motor koud dan is er niets aan . Airco doet het soms niet - AutoWeek.

Ford Puma: verwarming blaast warme lucht als je stil. Bij deze auto is vorig jaar bijna hele airco systeem vervangen. Nu is het zo dat af en toe bij stationair draaien de airco warme lucht blaast.


Als je dan weer gaat rijden gaat na enkele minuten de airco weer werken en is alles weer lekker koel. Maar dat was met de winter. Je hebt lekker je verwarming aan blaast lekker warm. Een goed maat van me heeft problemen met zijn aanjager van de ( airco ?) hij blaast weinig tot geen warme lucht. Ik ben zelf beginnend automonteur net in opleiding dus had ik het rondgevraagt op het werk.


Heb de indruk dat rechter mengmotor kapot is of dat asje doordraait. Agezien op Marktplaats, Autoscout , Mobile. Oplichting Helaas begeven zich in de autohandel ook oplichters. Onderwerpen: 2Berichten: Laatste bericht Gebruikersavatar. Normaal heb ik alles op automatic staan en de temp.


Hij blaast de ene keer alleen maar warme lucht en de andere keer alleen maar koude lucht, dit lijkt volledig random. Soms gaat het na een tijdje vanzelf over en soms . Een vraagje over een net gekochte 2e hands auto (zonder garantie):Bij het maken van de proefrit viel het ons al op dat de verwarming heel erg warm werd.

Ook al staat de airco aan, en zetten we de verwarming op de koudste stan dan nog blaast er bloedhete lucht naar binnen. Sinds een paar maanden (ofzo) komt er warme lucht uit de roosters als ik gedurende een kwartier of langer harder dan 1rij. Uiteraard staat ie op z'n koudst, en zelfs met de airco aan komt er warme lucht uit. Ik heb een jaar oude ford ka.


Ik ben vorig jaar met deze auto naar spanje gereden en met . Vaak zit er aan de achterkant een filter in, dit moet je geregeld even schoonmaken. Bij mijn mobiele airco kan ik aan de achterkant het paneel voor de luchtinlaat zo los klikken en dan het filter er even uithalen en met de stofzuiger weer schoonmaken. Hoe komt het dat de airco in de auto warme lucht blaast ? Ik was net met de auto weggeweest. Op een gegeven moment had ik het erg warm en wilde daarom de airco aan doen.


Ik kwam erachter dat er alleen warme lucht uit de airco komt. Als ik s' morgens vertrek wekt de airco goe blaast koude lucht, maar als ik een keer de motor heb afgezet en wanneer ik na een half uurtje weer start blaast ie warme lucht uit de buitenste roosters en achter, alleen uit de roosters voor . Wat kan de oorzaak zijn? Een van de functies van de airconditioner is het koelen van de lucht.


Er zijn vele redenen waarom de airconditioning kan niet koelen van de lucht aan, en blazen warm. Eerst de meest voor de hand liggende, maar makkelijk op te lossen oorzaak van .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts