woensdag 8 augustus 2018

Squla maandelijks betalen

Op het moment bieden wij in de shop geen lidmaatschappen aan met de mogelijkheid tot maandelijkse betalingen. Het is wel mogelijk om een. Haal leuk leren nu extra voordelig in huis!


Kies je lidmaatschap: toegang tot ruim 70. In geval van niet-tijdige betaling is Squla (behoudens de overige haar toekomende rechten) gerechtigd – na ingebrekestelling – de toegang tot de Dienst op te schorten of te beperken tot het moment waarop de Ouder aan al zijn (betalings)verplichtingen heeft voldaan, betaling van buitengerechtelijke ( incasso)kosten . Ik loop tegen de volgende zaken aan: Het lidmaatschap wordt automatisch en stilzwijgend verleng Een maand opzegtermijn, Eerst betalen voor 6.

Je kunt per maand of per jaar betalen. Betaal je maandelijks , dan zijn de kosten € 1per maand. Bij een jaarbetaling kost Squla omgerekend per maand € 95. Voor een volgend kind ontvang je korting. Bekijk de prijzen op de website van Squla.


Met deze acties krijg je nu €korting op je Squla abonnement. Ik ging zoeken op internet en kwam bij Squla. Je betaalt er wel wat voor, maar kinderen raken het niet gauw zat.

Kies vervolgens je betalingswijze. Bij Squla kun je kiezen voor iDEAL, VISA, MasterCar American Express en een machtiging. Vervolgens kun je de kortingscode verzilveren! Voer de code in bij “Heb jij een kortingscode ontvangen? Qula heeft voor de groepen tot en met alle ingrediënten wat u maar nodig heeft voor het plezier van het kind.


De sQula actie loopt nog een aantal maanden daarna betaald u weer de normale prijs! Dat vind ik toch vrij lange perioden, zeker omdat het om kinderen gaat. En ook omdat ik nu eenmaal van betalen in termijnen hou en dus automatisch bij een jaarlidmaatschap uit kom.


Niets zo veranderlijk als kinderen. Bent u ontevreden over squla ? Er zijn klachten gemeld over squla op Klacht. Meld nu uw klacht over squla en wij helpen met oplossen!


Hierbij wil ik een klacht melden over squla : Na jaar lid te zijn geweest, loopt het abonnement blijkbaar door, maandelijks. Als je echt schoolse dingen wilt doen en er voor wilt betalen zou ik eerder kiezen voor voor ambrasoft (cdrom) of misschien rekentuin of taalzee (online). Squla mijn bankrekening maandelijks met bleef belasten en na een boze mail van . Ik wilde mijn zoontje ook lid maken voor een half jaar,totdat ik er.


Dit staat mij ook tegen,omdat het dan ineens toch een hoog bedrag is. Jammer dat het niet maandelijks kan!

Denk dat jullie hierdoor meer leden . We wilden Squla voor keer proberen en die ook online betaald. Dit wordt door Squla omgezet in een automatisch maandelijks abonnement? Dit via mail herhaaldelijk aangegeven , maar steeds. We hebben de vier meest gebruikte leermethodes uit het basisonderwijs in spelvorm gegoten. Na anderhalf jaar testen met scholen, kinderen en ouders ging Squla live.


Haardt koos voor een duidelijk verdienmodel: ouders betalen maandelijks voor een abonnement. In principe is een jaarabonnement de meest voordelige optie, maar dat betekent wel dat je het gehele bedrag in een keer moet betalen. Zeker wanneer je meerdere kinderen hebt, die allemaal Squla willen gaan gebruiken kan dit een drempel zijn.


Al met al vallen de maandelijkse kosten nog wel mee. Daarnaast is de tablet voorzien van de leerzame Squla -app (abonnement is de eerste maand gratis). Het eerste jaar worden er maandelijks nieuwe apps toegevoegd. Dit systeem zorgt ervoor dat kinderen in een.


Hoe vind ik een gastouder?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts