maandag 6 augustus 2018

Waterkoeling pc kopen

Waterkoeling Sets voor PC kopen bij HighFlow. Complete sets met reservoirs, koelvloeistof en slangen. Van complete sets , die volledig uitbreidbaar zijn. Vind waterkoeling pc op Marktplaats.

Voor iedereen een voordeel. Topkwaliteit producten tegen scherpe prijzen. Stel dan uw set zelf samen. Uw waterkoeling voor uw pc supersnel geleverd.


Soms werp ik een blik in mijn altijd openstaande PC en denk, Millman, dat heb je mooi gedaan. Het pimpen van een auto doe je ook niet omdat ie er beter van wordt, maar wel mooier, en dat is het grootste .

We weten als geen ander om een waterkoeling PC precies af te stellen op de . Tja, heb wel een vermoeden maar wil het toch ff checken. Als ik kies voor een waterkoeling in mijn kast, heb ik dan nog steeds koelpasta nodig om d. Maar niemand zal ontkennen dat in een luxe PC met behuizing met venster een waterkoeler visueel een stuk aantrekkelijker is.

Let echter wel op: niet alle behuizingen zijn geschikt om een radiator in te monteren, zonder de ijzerzaag erbij te pakken. Dat geldt des te meer voor de lange 2mm (en grotere) . De radiator, slangen en pomp vergen geen onderhoud. U kunt dus zorgeloos genieten van een watergekoelde computer! De H80i is een klasse hoger dan het kleinere broertje de H60. Als je afzonderlijk koelpasta wilt kopen : een goede keuze voor het overklokken is de Hydronaut koelpasta TG-WLPH-015.


Een alternatief is om een grotere kast te kopen met meerdere grotere ventilatoren dit heb ik ook gedaan bij de bovenbuurman (hij is een pc freak) en de kast wordt zonder waterkoeling niet warm als er meerdere zwaardere programma´s gedraaid worden. Op zoek naar de beste waterkoeling voor uw CPU ? Ontdek hier ons ruim gamma van alle grote merken en bestel eenvoudig online. EK Water Blocks EK-KIT X3Watercooling. Welcome to XSPC - Leading manufacturers of high-performance water cooling components and accessories. Dus ik heb interesse om waterkoeling te kopen.


Corsair Hydro Series H150i Pro RGB. Toevoegen aan vergelijking . Daardoor wordt een voortdurende luchtstroming opgewekt die door de kast langs en over de diverse onderdelen van de pc geleidt wordt. Die lucht koelt dan af met behulp van het koelblok.


Deze manier van koeling is het meest gebruikelijk voor een PC. Maar ook waterkoeling is mogelijk.

Omdat je een onderdeel op je processor vervangt heb je soms je eigen koelpasta nodig waarvan je ook weer moet weten hoe je dat aanbrengt en je moet het (soms) kopen. Ik zeg soms want soms zit er ook een koelblok bij met een laagje koelpasta er al op. Je kunt een Arctic Copper Silent TC koeler kopen (€bij FCC) en zorgen voor een redelijke airflow in je kast. Op deze pagina is een fotoverslag te vinden van de upgrade naar de nieuwe computer en vervolgens de inbouw van de waterkoeling.


Klik op een foto om een grotere versie in een nieuw venster te zien. Ik hoop dat je net zoveel plezier hebt met het lezen van deze pagina, als ik had met het bouwen van mijn PC :-) Mocht je .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts