donderdag 16 augustus 2018

Airco bmw e46 werkt niet

Hij bouwt zijn druk keurig op. Maar wat het verder kan zijn weet ik ook niet. Heb die vraag ook al eerder gesteld geen reactie op gekregen. Nee hoor de aircopomp hoeft niet kapot te zijn.


Net als bij mij komt de elektromagnetische koppeling niet in en daarom wordt de aircopomp niet aangedreven en werkt de airco dus niet.

Is er een manier om zelf te controleren wat hier de oorzaak van kan zijn? In het minst erge geval moet het systeem worden gevulmaar het kan ook een heel duur onderdeel zijn,is dus een risico! Maar de pomp zou meteen moeten inslaan. Een storing in je ventilator moduLe kan er ook voor zorgen dat je airco niet werkt.


Bij eventuele warmte kan de ven niet koelen en zou het airco systeem teveel druk hebben en . Blower doet het niet meer? Na een onderhoudsbeurt aan mijn airco waarbij het systeem is leeggehaal onder druk gezet en vervolgens weer afgevuld is ben ik. Bij mijn ewerkte de airco ook niet doordat de fan niet draaide, fan vervangen probleem opgelost!

De probleem is dat de airco niet doet. Koelvin (tussen de motor en radiateur). De auto is uitgelezen en geen storing bij airco. Zit genoeg R134a in de systeem.


Is iemand bekend met deze probleem ? Het is best warm deze dagen zonder airco. Ik vermoed dat de pomp gewoon stuk is. Om onnodige reparatiekosten en een hoog comfort de garanderen heeft elke airco onderhoud nodigt. Ik heb een bmw eik heb recent de airco laten bijvullen ging allemaal perfect, geen lekkages of dergelijke.


Maar als ik de airco aan zet draait mijn airco pomp niet. Mijn is geadviseerd even de zekering na te nakijken en de pomp. Hoe groot is de kans dat de pomp stuk is?


Klachten over de airco worden meestal veroorzaakt door de kachelweerstand. Hi all, In mijn BMW ewerkt de airco pas als ik hogere snelheid rijd. Super vervelend als je dus in de file staat in de snikhete zon.


Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Zodra ik weer harder kan rijden komt er weer koude lucht door de airco en hoor ik ook het airco zuigend geluid.

Auto radiator-fan draait niet , kapot? Meer resultaten van gathering. Nu weet ik niet waar deze relais voor dient in ieder geval heeft het iets te maken met mijn climaat beheering.


Nu mijn airco niet meer werkt denk ik dat het met dit onderdeel te maken heeft. Hallo beste lezers,Vorige maand mijn airco (Z3) laten onderzoeken omdat er geen koude lucht meer uit het systeem kwam. Systeem was leeg, dus eerst op druk. Deze adverteerder heeft meer advertenties, maar deze voldoen niet aan jouw zoekopdracht.


Bekijk alle advertenties. Airco staat wel druk op springt niet. Er wordt dan immers koudemiddel door de condensor gepompt en de airco werkt zonder die luchtstroming niet lekker. Je kunt dus om de boel niet te laten oververhitten de airco aanzetten, maar je zult ook . O jee, de airco geeft problemen!


Hij koelt niet goe stinkt of geeft helemaal geen sjoege. Kan ik daar zelf iets aan doen of moet ik hem door een vakman laten maken? En zo ja, waar doe ik dat dan en hoeveel kost me dat? Vandaag gemerkt dat de airco in het begin veel minder gaf dan anders, pas als je goed begon te rijden begon hij heel koud te worden. Hij was anders verleden jaar nog volledig nagekeken en afgevuld.


Maar ik heb ook gemerkt dat de auto aan de voorkant niet het bromgeluid maakte dat hij anders maakte . Mijn airco doet het opeens niet meer, de zekering was doorgebrand. En dat met deze warmte… Dus ik een nieuwe zekering er in, ik zet de airco aan en tegelijk brand de zekering door. Zit er ergens een kortsluiting of een relais of zo?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts