maandag 15 december 2014

Mijn plus boodschappen

Maak Mijn PLUS account aan. Registreer hier je Mijn PLUS account. Het volledige online assortiment van PLUS. Bestel hier je boodschappen en kies voor bezorgen of ophalen, vers uit jouw PLUS.


Extra tip: Bewaar je boodschappenlijst in je Mijn PLUS account voor een volgende keer. Makkelijk en snel online bestellen waar en wanneer je maar wilt.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen? Ga vervolgens naar accountinstellingen. Nadat je deze hebt gewijzig sturen wij al onze communicatie voortaan naar het nieuwe e- mailadres. Hier kun je je e-mailadres wijzigen.


Lekker voordelig boodschappen doen? Dat kan deze maand bij Albert Heijn. Want op elke bestelling die u via het Mijn Plus Voordeelprogramma op ah. Wie behoefte heeft aan inspiratie kan nu heel voordelig kennismaken met de Allerhande Box.


PLUS supermarkt in de buurt dan kan de nu gelanceerde app een interessante zijn.

Net als bij andere applicaties van supermarktketens kun je de aanbiedingen checken of een boodschappenlijstje maken. Zij verstrekken geen persoonlijke gegevens aan PLUS, tenzij u daar toestemming voor geeft. Wilt u uitgebreidere informatie over het privacy beleid klik dan hier. Wie mogen er meedoen aan mijnPLUSpanel ? Alle consumenten die wel eens boodschappen doen bij PLUS kunnen mee doen aan het mijnPLUSpanel. Zo kunnen alle gezinsleden binnen een huishouden gezamenlijk een boodschappenlijst bijhouden en nooit meer iets vergeten.


Bovendien zet de klant dit lijstje eenvoudig om naar een bestelling . Met de PLUS app kun je eenvoudig een boodschappenlijstje maken en onderhouden op je mobiele telefoon. Het assortiment en de aanbiedingen van de door jou gekozen winkel zijn in de app makkelijk te vinden en toe te voegen aan jouw lijstje. Om boodschappen doen zo makkelijk mogelijk te maken kun je jouw lijst op . Sinds kort brengt Jumbo ook boodschappen bij u thuis.


Ga voor meer uitleg hierover en het bestellen van uw boodschappen naar de website van de Jumbo. Boodschappenservice van Plus Winkelt u graag bij Plus ? Bestel uw boodschappen daar dan online en laat ze bezorgen of haal ze op. Het betekend veel voor mijn kinderen en mij dat we een onbezorgde kerst kunnen vieren met wat lekkers op tafel . Consumenten met een Mijn Plus -account kunnen op verschillende apparaten aan hetzelfde boodschappenlijstje werken, waardoor gezinnen gezamenlijk één lijstje kunnen beheren.


Bij de tweehonderd Plus-supermarkten met afhaalbalie is het mogelijk om de boodschappen direct te bestellen en later af . Bekijk ook mijn andere advertenties. Hierbij wil ik een klacht melden over Plus : Ik zie dat het mogelijk is om online boodschappen te doen en de site geeft mij dan ook meteen de mogelijkheid om mijn Plus te kiezen en mijn boodschappenma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts