maandag 29 december 2014

Bosch 30 hrc modulerend

Toon gaat in storing en ketel stookt maximaal door. Meer resultaten van forum. Vorig jaar september is bij mij Toon geinstalleerd. Ik las op de nieuwe site van Toon dat het . Ik heb een ketel met een opentherm systeem. Tot onze verbazing is het gasverbruik van het afgelopen jaar nagenoeg g. Daarnaast hebben ze standaard een modulerende pomp, die het vermogen van de ketel automatisch aanpast aan de warmtevraag.


Het slimme regel- en besturingssysteem Heatronic zorgt ervoor dat de installatie perfect werkt én dat u de ketel eenvoudig kunt bedienen. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. NIEUWE CV KETEL dan kun je mijn mening zien over de bosch ketel.


Ik wil je hiermee niet in de. Het is wel een modulerende ketel, maar hij kan tot terugmoduleren. Op dat moment heeft hij . Of heb je een modulerende thermostaat op een niet- modulerende aangesloten? Nu zat er geen modulerende thermostaat bij. Thermostaat op oranje aansluitblokje.


Installatie- en onderhoudshandleiding voor de installateur. HRC II Turbo Comfortsysteem 65Liter. Dat blijkt onder meer uit de verbeterde EPC-waarden van de nieuwe ketels. De FR 1is dagen per week,.


Coolblue: alles voor een glimlach. Hebt u een grote warmwatervraag? Optioneel uit te breiden. Automatische ontsteking. Continu traploos modulerende regeling.


Bosch Solarsensor (grijs).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts