vrijdag 6 november 2015

Dtg opgelicht

Het Steunpunt Acquisitiefraude waarschuwt voor een factuur, die erg veel lijkt op een nota van de echte Telefoongids. Op de nota staat het nieuwe logo van DTG , maar de. Wat ik wel vervelend is dat het bedrijf, de DTG , de recensies niet checkt bij de mensen die het schrijven.


Zo kunnen er inderdaad recensie tussen staan die door een bedrijf zelf geschreven zijn. Ben van mening als u met een bedrijf .

Ik werd zojuist gebeld door iemand van de telefoongids met de vraag of ik mijn standaard vermelding van mijn bedrijf in de telefoongids uit wilde breiden of dat ik het. Spooknota telefoongids-bedrijven. Meer resultaten van radar.


Ik ben zelf nooit in aanraking met DTG geweest, wel een klant. Heb toen ook met DTG moeten bellen vanwege een site, DTG heeft mij zeer onprofessioneel en vooral sarcastisch te woord gestaan. Daarbij de klant voor flink wat geld eigenlijk gewoon opgelicht , want wat zij hebben gedaan dat kan gewoon . Ik ben al maanden bezig met DTG die hebben mijn website gemaakt, met vele problemen.

Daarna halen ze alsmaar geld van mijn rekening wat ik niet terug kr. Ik zei dat ik eerst DTG zou bellen en dan hem terug zou bellen. Hij wilde geen telefoonnummer geven en zei dat hij mij terug zou bellen.


Ik heb DTG gebeld en zei hebben mijn account nagekeken. De meneer was zeer vriendelijk en heeft me gerust . Rekening gekregen voor extra vermelding in de dtg telefoon gids. Ik ben hier niet voor benaderd en niks getekend of opdracht gegeven.


Na ontvangst heb ik gebeld en zij vertellen mij dat er wel een opdracht is. Gelezen 5Reageer als . Blijkbaar heeft KPN , ja KPN , ik herhaal KPN deze wijziging niet goed doorgegeven aan de DTG Hierdoor heb ik gisteren een dreigtelefoontje gehad , omdat er. DTG op de betaalde ondwrsteuning voor de malafide slotenmakers.


Maar misschien vanuit DTG direct een blokkade op deze debiteur? Snap ik vanuit DTG wel omzet is omzet, totdat het iemand in je privé omgeving gebeurd. Mijn moeder (jaar) is net opgelicht door een bedrijf dat ze belde via de Gouden Gids.


In de veronderstelling dat ze via een gerenommeerd bedrijf een ander gerenommeerd bedrijf kon vinden. Maar helaas: “Wij zijn completer” lijkt te zeggen: we mogen ook oplichting faciliteren.

Verkooptruc met domeinnamen. In de tv-uitzending van Avrotros Opgelicht ? SIDN werkte mee aan deze rapportage. Wil je als ondernemer online adverteren, dan is het goed dat je rekening houdt met de mogelijkheid tot acquisitiefraude. Dit kunnen fraudeurs zijn die je geld afhandig willen maken of die het goede imago van jouw bedrijf willen misbruiken om je klanten te bedriegen. Wij leggen uit hoe je deze fraudeurs . Phoenix systeem, welke overigens ook gewoon een WordPress website is.


Kunnen ook wel in dit lijstje gezet worden. Verbaas mij hier dat het goedkoop moet zijn om voor op te passen. Euro betalen voor een standaard website van een grote . Tros Opgelicht besteedde dinsdagavond extra aandacht aan malafide slotenmakers, die consumenten met slecht werk en torenhoge rekeningen opzadelen. DTG , de uitgever van de Gouden Gids, zegt het niet na te kunnen gaan of adverteerders betrouwbaar zijn, maar vertelde wel advertenties te zullen.


Ik ga maandag aangifte doen, en daarna kom ik HIER op terug om gezamenlijk deze oplichter aan te pakken. En heeft het werk vlot gedaan en netjes. Dik te vreden bedankt heer van der wel.


Deze meneer van de Wel heeft goederen bij ons gekocht en nooit betaald. Grote oplichter, boef die hard werkende ondernemers een loer draait en gewoon oplicht. DTG , het bedrijf achter de Gouden Gids laat Opgelicht ? DTG kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de dienstverlening van deze bedrijven. Bij klachten of mistanden adviseren wij consumenten aangifte te .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts