donderdag 19 november 2015

Proefabonnement squla

Haal het leukste en meest complete online oefenprogramma voor kinderen voordelig in huis. Onbeperkt toegang tot ruim 70. Altijd al benieuwd hoe Squla werkt? Hier kun je gratis quizzen proberen!


Kies je groep en kom erachter hoe leuk Squla is door de quizzen te spelen!

Met deze acties krijg je nu €korting op je Squla abonnement. Bekijk hier het overzicht! Twee jaar geleden nam ik een proefabonnement voor twee zoons op Squla.


Omdat ik ontevreden was over het product besloot ik het abonnement niet te verlengen. Het ging immers om een proefabonnement. Ik wil het abonnement per direct stopzetten en geen . Zo krijg je een idee van wat je te wachten staat.

Je kiest als eerste een groep om te oefenen. Wij hebben ooit een proefabonnement genomen. Dat is een product van CITO.


Als leerkracht kreeg ik vorig jaar een gratis proefabonnement , zodat ik het de ouders zou kunnen aanraden. Na het bekeken te hebben raad ik het echter niemand aan. Er is op het www veel leuker en goedkoper materiaal te vinden.


Als je echt schoolse dingen wilt doen en er voor wilt betalen zou ik eerder . Oefensites: Squla , Junior Einstein. HB in combinatie met dyslectie. Niet gratis, maar een proefabonnement wel en dan kan je kijken of het bevalt of niet. Is van Cito dus een goede manier om de vraagstelling te oefenen. Login of registreer om te kunnen reageren.


Populair: Sluit een jaarabonnement af en krijg €Squla korting ⌛ Verloopt bijna! Hier vinden ze het allebei geweldig. Heb voor beide proefabonnement genomen.

Gelijk ook maar appje op de tablet. Kijken of het over een week ook nog leuk is ;). Hierbij wil ik een klacht melden over squla : vandaag zie ik zo maar dat er euro en 5geincasseerd door squla.


Beste Mensen, bij het kopen van een spelletje, ontving ik een code voor een maand lang gratis squla. Judith Dahlhaus-Booij aan Squla - leuk leren. Over een paar weken is mijn proefabonnement straks afgelopen zonder dat mijn zoon maar keer er iets mee heeft kunnen doen. Meteen volledig toegang?


Neem een voordelig proefabonnement. Afgelopen week kwamen mijn kinderen thuis van school met een aanbieding van Squla. Proefabonnementen stoppen automatisch . Squla wordt ontwikkeld door FutureWhiz Media in samenwerking met Cito. Squla noemt zichzelf “de leukste plek om te leren”.


Bestel gemakkelijk tijdschriften, magazines en dagbladen met korting of neem een voordelig proefabonnent! Ik heb net een ernstige huiswerkdiscussie met mijn zoon van achter de rug. Hij had niet gezegd dat hij huiswerk had en dus had hij een dikke onvoldoende voor zijn aardrijkskunde.


Hij vindt er ook niets aan, de hoofdsteden leren. En geef hem eens ongelijk! Ik ben eens op internet gaan . Of de app downloaden in de app-store. Tevens is de site kids4cito ook erg leuk om de kinderen te laten oefenen met allerlei vaardigheden die getoetst worden. Rekentuin is een compleet . De familie heeft al tweeduizend reacties gekregen.


Nu moet nog blijken of de oppas die de baan straks krijgt, niet snel bang is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts