maandag 2 november 2015

Vaillant geiser foutcode f 28

Warmwaterbedrijf ventilatornaloop. Warm water branderwachttijd. Dan zet ik de geiser uit, wacht even, zet ik hem weer aan en meestal ontsteekt deze dan wel weer, soms ook niet.


Hiermee geeft het toestel de storingen weer. Eerste Hulp Bij Storing.

Doorloop de stappen in deze tool om zelf de storing aan uw CV-ketel te verhelpen. Foutmelding: FGeen vlamsignaal. Staan de gaskraan bij de ketel en de hoofdkraan in de meterkast open? Mijn geiser geeft geen warm water geeft storing F aan. Waardeer dit antwoord (95) Misbruik melden.


De afgelopen maanden gebeurde bij mij ook dat de geiser niet aan wil slaan. Paar keer de kraan open en dicht en dan deed hij het wel.

Het probleem werd alleen steeds erger tot deze week. Omschrijving: Geen ontsteking tijdens opstarten. Oorzaak: Geen ontsteking tijdens opstarten. Oplossing: Geen gasvoordruk, te lage gasvoordruk, slechte ontsteking door overslag ontsteekpen, geen aarding.


Gedetailleerde omschrijving: Geiser (in badkamer) voor warm water van douche en badmeubel, geeft foutmelding F: onderbreking van de gastoevoer. Vorige keren is dit probleem uit zichzelf opgelost, maar dit is nu niet het geval. Nu zag ik ook dat de druk wat laag was, en deze heb ik dus opgevuld. Onderbreking van de gastoevoer. Controleer of de gaskraan van het toestel geopend is.


Stel het toestel door het verdraaien van de aan-uitschakelaar buiten bedrijf (0) en daarna opnieuw in bedrijf (I). Is de storing verholpen, dan gaat het toestel automatisch opnieuw in bedrijf, zodra een warmwaterkraan geopend is. CV-bedrijf is uitgescha- keld branderwachttijd actief.


Voor het vermijden van het frequent in- en uitschakelen (verlengt de levensduur van het product). Je weet het nooit zeker, maar het lijkt daarmee nog goed natuurlijk. Er zit een resetknopje op, die hebben we ingedrukt toen we na het een paar keer geprobeerd te hebben foutmelding Fkrijgen, fout bij aanslaan.

Hallo Ik sluit me aan met een vraag als het kan. Ongeveer een jaar geleden heb ik dezelfde probleem gehad. Twee monteurs zijn langs geweest. Contact gehad met Valliant. Beide zeiden ze dat de printplaat defect was, maar ik hoorde ook dat het iets met rookgassen is.


Een van die twee zei dat de hele . De MAG Premium Turbo NL is voorzien van een netsnoer met speciale stekker. Deze stekker heeft een geïntegreerde. Type klus: CV-ketel repareren, onderhouden of verplaatsen. Onze huurgeiser geeft al ruim een half jaar storing Fof Faan.


Dit heeft te maken met de gastoevoer. Neem de Geyser pas opnieuw in gebruik als de storing. Vaillant storings codes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts