dinsdag 30 augustus 2016

Lamp met tijdschakelaar

Die werken goed bij lampen die ik er met hun stekker alleen in hoef te steken. Met tijdschakelklokken van GAMMA springt het licht automatisch aan of uit als je dat wilt. Bekijk nu ons aanbod tijdklokken!


Dit product is een fitting met ingebouwde instelbare timer. Het licht wordt automatisch uitgeschakeld op de momenten dat jij wilt.

Ideaal voor plaatsen waar licht wenselijk is voor bepaalde tijden. Bijvoorbeeld wanneer je weg bent van huis en je wilt de indruk wekken dat iemand nog steeds . Na deze tijd schakelt de lamp automatisch uit. Je plaatst de lampfitting tussen de bestaande lamp en fitting. Vervolgens stel je in wanneer de lamp uit moet gaan.


Let op, de lamp geeft een piepje vlak voordat hij uitgaat. Kan ik op een halogeenlamp met dimmer een tijdschakelaar zetten? Of is dat alleen mogelijk bij een gloeilamp?

De lamp gaat automatisch uit na de door u ingestelde tijd. Als ik een tijdklok zet op een lamp met een electronische dimmer, ( deze schijnt meer of minder feller door op een knopje te drukken) dan gaat hij gelij. Tijdschakelaar Voor binnen. Een schakelklok is een handig hulpmiddel.


Je kunt zelf instellen op welk tijdstippen dit moet plaatsvinden. Door dit goed in te stellen kun je veel energie besparen. Ook kan een schakelklok van pas komen . Ze is jaar en heeft een Ernie-bedlampje in een digitale tijdschakelaar (praxis) zitten. Onze dochter is wat dat betreft heel makkelijk. Als hij nog niet brandt gaat ze nog lekker liggen, spelen of boekjes lezen en zodra hij brandt dan komt ze eruit, . Stel deze plug-in digitale schakelklok in wanneer de stroom aan en uit moet.


Powerplus lampbasetimer bespaart energie en geld. Dat had je niet los moeten trekken, daar moet een derde draad bij naar je tijdschakelaar. Een buitenlamp op een tijdklok zou ik niet gelukkig van worden. Als je wilt dat die lamp aan gaat als het donker wordt dan blijf je die tijd verstellen, zeker rond deze tijd van het jaar.


Word je niet blijer van een . Dag allen, om een appartement bewoonder te laten lijken, wil ik twee tijdschakelaars in serie zetten, met een lamp.

Vanmiddag bij de Action een aantal gekocht, maar nu blijkt in de . Behalve onze brutale grijpgrage bezoekers dus. Omdat mijn kamer op de begane grond is en niemand hier uitzicht op heeft leek het me wel slim om een lamp op een tijdschakelaar te zetten (alsof dat helptmaar goe niet geschoten is altijd mis). Iedereen die geen euro uit wenst te geven aan een lampje natuurlijk MissC X-D. Ik ga daar dus niet voor rommelen met een lampje (wel een beetje een leuk lampje he.


Geen, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, Winnie the Pooh of andere berenmeuk ;-) ) en een tikkende tijdschakelaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts