donderdag 11 augustus 2016

Nest thermostaat review 2016

Helaas blijkt Nest een belangrijk onderdeel van Opentherm ( modulatie) niet te ondersteunen met als resultaat dat het zelden echt comfortabel in huis is. Lees de uitgebreide review en reacties. Ervaring over Nest Learning Thermostat Vgeschreven door Foritain.


We hebben de Nest Thermostaat Vnu enkele maanden in . Aan de andere kant is de Nest Thermostaat ervaring zelf van begin tot eind even premium als het product oogt, voelt en werkt , en daar mag dan ook wel een passend (maar niet overdreven) prijskaartje aanhangen.

Optisch is het grootste verschil dat het display nu groter is. Review : Nest Thermostaat (V3). Vind hier alle reviews over de Nest Learning Thermostat (3e generatie) bij Coolblue. We merken dat het zelfleren van de Nest thermostaat duidelijk verbeterd is: de eerder geconstateerde starheid is verdwenen. Een slimme thermostaat test je niet in een week - daarom trokken wij ongeveer zes maanden uit voor de review van de eerste Nest Slimme Thermostaat (V2) die in.


Sinds begin dit jaar ben ik de trotse bezitter van een eigen huis. In dat huis hangt sinds een maandje of twee nu ook een Nest thermostaat , waarmee een langgekoesterde wens in vervulling gaat: Eindelijk mijn eigen smart home!

Hoog tijd voor een samenvatting van mijn ervaringen tot . The third-generation Nest Learning Thermostat has all the smarts of its predecessors and adds some new features including a larger display, geofencing support, a furnace monitor, and a few more sensors. Nest has already had a busy year, with a new . Dit zijn onze bevindingen. It is the second version to be released in the UK, and now comes with a bigger, clearer screen and more advanced components that not only work better, but also protect your boiler.


Super design, weinig instelmogelijkheden”. Het is een supermooi product, maar daar blijft het ook bij. Ondanks dat ik de nest op beide telefoons heb geïnstalleerd als app ziet hij niet goed wanneer je nou wel en niet thuis bent. Erg blij met deze mooie Nest thermostaat.


Gekozen voor de oude 2e generatie omdat ik niet in zag waarom ik voor een groter scherm (verdere nieuwe functies niet voor ons handig zijn) zoveel meer zou betalen. Ben er erg blij mee en . Pluspunt: Energieverbruik op afstand inregelbaar. De Nest bevalt me erg goed door het moderne design en het feit dat ik via mijn mobiel mijn temperatuur in huis kan regelen.


De Nest thermostaat onthoudt de temperatuur die de gebruiker prettig vindt en zet zichzelf lager als gebruiker weg is. De testers geven in dit verslag . Nest claims that its smart thermostat is an easy way of saving money on your future heating bills.

It has an attractive design and is easy to operate, but the immediate cost might put some off. After living with the device for a year, our showed that the thermostat saved us energy usage, but the .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts