dinsdag 10 april 2018

Selecttime timer instellen

Reageer op deze vraag Misbruik melden. Heb deze schakelklok maar de knopjes zitten er in een andere volgorde op. Beide mogelijkheden werken niet jammer genoeg.


Vooral het instellen van de klok lukt me . Schakelen derhalve van 21.

Waardeer dit antwoord (23)Misbruik melden. Er is ook geen type vermeld. Hij heeft een lcd display en het . Hoe kun je hem voor een week instellen ? Instellen van plug-in digitale schakelklok No.


Het gejammer en geklaag op de interwebs over dit product is niet van de lucht. Ik hoop dat dit een hele stomme vraag is, dan is de oplossing namelijk simpel :-d maar ik kom hier niet uit.

Behalve onze brutale grijpgrage bezoekers dus. Omdat mijn kamer op de begane grond . In deze video ziet u hoe u op eenvoudige wijze de analoge tijdschakelaar instelt van Legrand. Stel deze mechanische schakelklok in wanneer de stroom aan en uit moet. Ik wil een tijdschakelaar met pinnetjes gebruiken voor de eerste keer. Alleen heb ik helaas de beschrijving niet.


Kan iemand me misschien uitleggen hoe dit werkt ? Kies hier uw selecttime schakelklok handleiding. Ik heb er een foto van bijgedaan. Beschikbare selecttime schakelklok handleidingen om te downloaden. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Hallo mijn vraag is ik heb een selecttime tijdschakelaar.


Werkingsvoltage: 230V (50Hz). Opdat de elektronische tijdschakelklok in . Druk op de toetsen HOUR en MIN voor het instellen van de afteltijd.

Deze gaat van seconden tot uur en minuten. OPGELET : Tijdens de ingestelde afteltijd zal de schakelklok aan schakelen. Om de timerfunctie in te schakelen, druk samen op de. Met het verlagingsprogramma nachtverlaging kan de timer ingesteld worden.


De timer is op een transformatorunit gemonteerd. Er zijn tot vier perioden per dag en per verlagingszone te programmeren. De verlagingsperiode wordt . Time , and then press the ENTER button.


Sleep Timer , and then press the ENTER button. Met deze GAMMA schakelklok digitaal schakelt u uw electrische apparaten of verlichting wanneer het nodig is. If your DayClock is not connected to WiFi, it runs on its internal timer.


In the course of time the internal timer can be different from the real time, this is because the internal timer does not know summer or winter time or a leap. Selecteer Slaaptimer met de “.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts