vrijdag 20 april 2018

Playstation 3 aansluiten op samsung tv

In dit artikel lees je hoe je je PlayStation kunt aansluiten op een tv met een HDMI-kabel. Sorry mijn stem ik ben verkouden. De psheb ik nog bij de persoon van wie ik hem gekocht heb getest en hij ging nog. Nu wel ik hem aansluiten op.


Daarop werkt de psprima als ik hem aan zet en bij hmdi scherm zie ik alles van het begin scherm tot spelen van spellen.

Playstation aansluiten op een TV - TVkabels. Vervolgens kan er worden gekeken met . Net wilde ik de psaanzetten en komt het foutbericht: niet ondersteund. Is mijn hdmi kabel kapot of tv aansluiting of toch gewoon mijn ps3.


Of kan het te maken hebben dat hij een full hd heeft en dat de psniet automatisch . Eerder plaatste ik een bericht dat mijn hdmi poort kapot was, dit blijkt niet het geval :) HDMI poort is prima, het probleem is dat mijn tv de playstation niet pakt via een HDMI kabel. Bij mij andere tv ( samsung ) in de woonkamer doet de hdmi het wel met hetzelfde ps3.

Dit is dat kleine vierkante stekkertje wat lijkt op een usb- aansluiting. Als er stroom op de psen tv staat en je zet de psaan start de tv automatisch dit kanaal . Nu sluit ik hem aan op mijn tv. Een normale Samsung TV met HDMI ingangen.


Wil de HDMI het maar niet doen! De Cartkabel (andere aansluiting ervan) heb ik daarna geprobeerd en die doet het wel. Nu heb ik een paar dingen natuurlijk geprobeerd voordat ik anderen om hulp vraag . Mijn PSSlim (week of oud) krijg ik niet niet via de (nieuwe) HDMI kabel op mijn tv (LE32S81B) aan het werk. D: Later sluit ik de scart aan en zet hem op scart en . Dan heb je het geluid via je samsung cinema systeem en wordt je beeld doorgezet naar je TV. Mijn probleem is dat ik geen beeld krijg.


Alle kabels incl stroom uit beide apparaten halen voor uur en dan volgens Sony playstation de psaansluiten (werkt niet). Een aantal dagen terug heb ik een goedkope hdmi kabel aangeschaft voor rond de euro. Under Control SCART Kabel voor 1. Ik heb wel beeld met scart . Let op: Ben je op zoek naar een HDMI kabel, bekijk dan hier alle hdmi kabels.

Let er wel op dat deze kabel geen HDMI. HDMI, HDMI OUT- aansluiting. Optisch digitaal, DIGITAL OUT ( OPTICAL)- aansluiting ,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts