maandag 16 april 2018

Warmtemeter eneco aflezen

Aan de hand hiervan verrekenen wij je verbruik met het termijnbedrag dat je maandelijks betaald hebt. Op de jaarnota zie je moet bijbetalen of juist geld terugkrijgt. Geef hier eenvoudig je warmtemeterstanden door. Rechtsonder vind je de velden waar je de warmte-meterstanden invult a. Aflezen warmtemeterstanden.


Het display b van de meter staat standaard op de actuele meterstan gevolgd door de letters GJ (gigajoule).

Hoe meterstand aflezen ? Meer resultaten van forum. We leggen uit hoe je de verschillende meterstanden af kunt lezen. Bij oplevering geeft de warmtemeter daarom misschien al verbruik weer. Joulz leest uw warmtemeter op afstand uit en brengt uw warmtebesparingen dichtbij.


Zelfs de medewerker van eneco vindt het raar maar toch moet ik zelf uitzoeken wat de oorzaak zou kunnen zijn. Die had van oktober tot februari al een verbruik van al jaar 15Gj. Dus deze nieuwe meter werkt niet goed ? Als ik daar inlees heb ik tot 15 .

Vorig jaar zijn wij verhuisd naar onze huidige woning. Nu, een jaar verder, is het tijd om de meterstanden op te geven en blijken wij een verschrikkelijke fout gemaakt te hebben bij de warmtemeter en de warm tapwatermeter. Hier ziet u de meeste meters. We tonen hoe u de gasmeterstand afleest en u leert de elektriciteitsmeter aflezen.


De warmtemeter is bij mij voor . Code geeft het verbruik in . Wat me niet duidelijk is: kun je nu wel of niet aflezen hoeveel stroom eigen zonnepanelen geleverd hebben aan het net? Hetzelfde geldt voor m'n warmte meter. In uw meterkast hangt vaak ook een warmtemeter. Let op dat u alleen de standen voor stroom. Hieronder ziet u hoe de meters eruit zien en hoe u de meterstanden kunt aflezen.


Eneco Handleiding Warmte 7. Bij sommige meters wisselen de . Een slimme meter is een nieuw soort energiemeter. Uw netbeheerder kan via deze digitale meter uw meterstanden op afstand lezen. Op mijn meter kan ik verschillende standen en onderdelen aflezen.


Deze energiemeter is digitaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts