woensdag 25 april 2018

Stedin slimme meter app

Er zijn diverse onafhankelijke aanbieders van apps die u kunt g. Bespaar energie met de slimme meter. Energieverbruiksmanagers zijn producten die u kunt koppelen aan de slimme meter , zoals een app , website of een slimme thermostaat aan de muur. Ze geven u meer inzicht in uw energieverbruik. De slimme meter biedt voordelen en energiebesparingsmogelijkheden.


Stedin doet er alles aan om uw gegevens zo goed mogelijk te beschermen.

Zo kunt u energie besparen met de slimme meter. Grote verschillen zijn er ook in de manier waarop de verbruiksmanagers informatie tonen: een slimme thermostaat die thuis aan de muur hangt, of via een app of website. Dan is een energieverbruiksmanager in de vorm van een App een slimme keuze. De netbeheerder geeft via website stedin.


Buiten het in gebruik nemen van een slimme energiemeter kun je ook gratis gebruikmaken van onze slimme meter diensten die je extra voordelen bieden! Ik heb een slimme meter en via mijn eneco kan ik mijn verbruik inzien. Nu zou ik dit graag willen zien, zonder dat ik naar de eneco-site moet gaan. Door bijvoorbeeld gewoon een APP die deze gegevens kan weergeven.


Slimme meter is onbetrouwbaar' - Nieuws - Radar - het.

Eneco Community - Eneco. Nederlandse meterkasten hangen kunnen meer meten dan het daadwerkelijke verbruik. Dat blijkt uit laboratorium-onderzoek van de. Terwijl de telefonist nu al kon vertellen dat het schuld van Stedin was! Dat gaat weer heel veel tijd en misschien ook . Met een slimme meter hoef je de meterstanden niet zelf door te geven.


Het is voor Enexis Netbeheer als nieuwe netbeheerder niet mogelijk de Stedin slimme meters op afstand uit te lezen. Bedrijven die apps leveren voor energiemonitoring hebben in principe toegang tot de data van alle slimme meters. Ook ik voel mij gechanteerd doordat stedin schrijft dat ik geen goedkoop tarief meer krijg als ik niet overga op de slimme meter. Ik begrijp niet waarom dit niet . Het enige verschil is dat op de slimme meter de mogelijkheid is dat de meterstanden op afstand worden uitgelezen door de netbeheerder.


Dit kan met speciale apparatuur, zoals een slimme thermostaat of speciale displays. Niet waar, zeggen Milieu Centraal, Netbeheer Nederland en Stedin. Mijn tip zou zijn: haal er uit wat er in zit.


Maak gebruik van apps , zogenaamde energiemanagers, die in combinatie met de slimme meter meer grip geven op het energieverbruik. Zo kan je iedere dag kijken naar het . Binnenkort krijg ik een nieuwe slimme meter van Enexis, de huidige is geleverd door Stedin. Tijdens plaatsing nieuwe slimme meter is er even een geen verbruik, maar daarna zou alles het weer moeten doen.


Een slimme meter is feitelijk dus niet slim.

Hij registreert de meterstanden en geeft die door. Als u echt aan energiebesparing wilt doen, moet u de slimme meter combineren met een slimme thermostaat of een slimme energie- app. Daarnaast blijkt uit recent gepubliceerd onderzoek door de universiteit van . Door aan de slimme meter een app of tablet te koppelen, kan je analyses van de opgeslagen gegevens maken. Weet iemand of dit echt . Maar onlangs is er opnieuw ophef ontstaan nadat de NRC berichtte dat het mogelijk is om via een app verbruikgegevens van anderen in te zien. De minister van Economische Zaken heeft aangegeven . Aan deze aanvraag zijn kosten verbonden: € 7voor het plaatsen van een slimme elektriciteits- en gasmeter of € 6voor de plaatsing van alleen een slimme elektriciteitsmeter.


Klik op de naam van uw netbeheerder om de slimme meter versneld aan te vragen: Cogas - Enduris - Enexis - Liander - Rendo - Stedin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts