maandag 9 april 2018

Climate control blaast alleen warme lucht

Eerder blies hij op de koudste stand (low) echt koude lucht. Tegenwoordig blaast hij gewoon warme lucht. De airco van de Seat Leon blaast alleen nog maar warme lucht.


Enkele maanden geleden is deze bij de dealer opnieuw gevuld en blies de airco bij een ingestelde temperatuur van graden nog koude lucht. De laatste maand blaast de airco echter op elke ingestelde temperatuur (zelfs op LOW) alleen. Sinds ik gisteren heb zitten spelen met de climate control in mijn clio, viel me op dat ik eenmaal van max warm naar max koud heb zitten instellen, de lucht enkel nog maar.

Wanneer die kapot is blaast de verwarming alleen op vol vermogen maar moet je de temperatuur wel gewoon kunnen regelen. Slecht werkende climate control - clioclubnederland. Bij een eenvoudige airco wordt de gekoelde lucht aangevoerd en eventueel gemengd met warme lucht uit de kachel, om zo de gewenste temperatuur te krijgen. Bij een zogenaamde climate control wordt de interieurlucht automatisch op de ingestelde temperatuur gebracht, . Ook als ik de temperatuur op helemaal koud zou zetten wil deze alsnog niet koud worden hij blijft extreem warme lucht blazen. Heb je climate control of handbediende airco?


Hou er alleen wel even rekening mee dat je daarna je koelvloeistof wel even bij moet vullen. Voor dit soort klusjes . Plotseling in keer blaast mijn Climat Control alleen nog maar warme lucht vandaag.

Direct al vanaf het eerste moment dat ik hem vandaag gebruikte. Alleen mee in de stad gereden. Lekker als het buiten gr is. Hij is het niet langzamerhand slechter gaan doen, want gisteren deed die het nog prima.


PK Kachel Blaast alleen warme lucht. Dag heren van de opelwereld. DTi met automatische climate control. Sinds een paar dagen blaast ie alleen nog maar warme lucht … Nu op zich wel lekker, maar als je eenbeetje koele lucht nodig hebt, is warme best irritant.


Airco is laatst gerepareerd en . Ik krijg alleen warme lucht op het moment dat ik hem op 26c zet, op dat moment wordt alles dus over ruled. Climate control probleem temperatuur (warm en koud). Ik ben nu sinds een half jaar een trotse eigenaar van een C5. Nu heb ik het probleem dat mijn climate control niet koud wil worden.


Wanneer ik met dit weer hem op graden zet blijft hij warme lucht blazen. Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Chippen en Tunen Discussie over chiptuning en tuning in het algemeen.


Onderwerpen: 2Berichten: Laatste bericht Gebruikersavatar Cruise Control 1. Life is what you make of it.

Een airco blaast enkel koude lucht welke je kan afregelen door er warme lucht bij te blazen (niet geconditioneerde lucht). In de periode na aankoop heb ik de auto . Deze lucht is warmer als de buitenlucht en. Ik weet alleen niet of dit ook voor mijn type 3geldt. Zouden jullie kunnen uitleggen waardoor dit . TS een climate control regeling heeft, dat er een regelbare klep op zit om de doorstroming van het water naar de . Hallo, Net maanden geleden een dure reparatie aan de climate control van 3euro bij de renalut dealer. Nu het volgende probleem, als ik de climate control aan heb op auto of gewoon op airco blaast er via het dashboard aan de bijrijderskant koude lucht en aan de rijderskant warme lucht.


Het (voorlopig?) enigste mankement is dat de climatecontrol alleen maar warme lucht blaast. Het maakt niet uit hoe ik het wieltje draai. Climat control blaast na bepaalde tijd koude lucht.


Na de koop functioneerde de climate control al niet zoals het hoorde (hard koude lucht blazen), dit zou liggen aan stof achter het kleine roostertje op het dashboard. Een vraagje over een net gekochte 2e hands auto (zonder garantie):Bij het maken van de proefrit viel het ons al op dat de verwarming heel erg warm werd. Ook al staat de airco aan, en zetten we de verwarming op de koudste stan dan nog blaast er bloedhete lucht naar binnen.


Hoi, Ik heb een probleem met mijn climate control. Deze blaast alleen warme lucht als ik de stand op low zet aan beide kanten (airco staat op auto). De rechterkant blaast een beetje koude lucht en de linker kant alleen warme lucht.


Ik heb weken geleden een airco check laten doen en toen was alles oke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts