maandag 27 maart 2017

Mechanische tijdschakelaar instellen

In deze video ziet u hoe u op eenvoudige wijze de analoge tijdschakelaar van Legrand instelt. Ik wil een tijdschakelaar met pinnetjes gebruiken voor de eerste keer. Alleen heb ik helaas de beschrijving niet. Kan iemand me misschien uitleggen hoe dit werkt ? Ik heb er een foto van bijgedaan.


Ik hoop dus dat ik iets over het hoofd zie.

GEBRUIKSAANWIJZING MECHANISCHE TIJDSCHAKELAAR. Correct gebruik: Het product beschikt over een stopcontact, dat via een ingebouwde mechnische tijdschakelaar in- en uitgeschakeld kan worden. Er zijn rijen met pinnen binnenring en een buitenring. Dan is de tijd ingedeelt in 15minuten. Onafhankelijke informatie over een tijdschakelaar dat een kastje is dat u in een stopcontact plaatst.


Met de tijdschakelaar stelt u de tijd in waarop een elektrisch apparaat automatisch aan- of uitgaat. U kunt per dag diverse aan en uit momenten instellen , met een duur van minimaal minuten. Maar dit is dus niet het geval.


Kan U mij eventueel een handleiding voor deze tijdschakelklok doormailen, waarvoor nu reeds dank.

Reageer op deze vraag Misbruik melden. Stel deze mechanische schakelklok in wanneer de stroom aan en uit moet. Tijdschakelaar Voor binnen. In principe werkt die hetzelfde alleen dan is de klok digitaal en kun je de tijdklok vaak voor meerdere tijden instellen. Alle rechten, ook vertalingen, voorbehouden.


Schakelprogramma instellen. Instellen van het schakelprogramma. Aansluiten van de schakelklok. Overbruggen van het schakelprogramma.


De digitale schakelklokken ( tijdschakelklok ) van de AlphaRexserie van Legrand maken de gebruiker het leven gemakkelijker! De nieuwe serie is voorzien. De bekende MicroRex serie biedt een eenvoudige bediening en programmering door het instellen van de analoge schakelschijf.


Een tijdschakelaar van Grasslin of Astro wordt binnen uur geleverd. Diverse varianten tijdschakelklokken. U kunt de tijdschakelaars instellen en activeren voor bijvoorbeeld als u thuiskomt van werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts